snip Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Lurer på hvorfor spillet får ps3 maskinen til å klikke. Når call of duty 3 spilles så tar det ikke mange minuttene. Før PS3 fryser og må da ta ut spillet fra maskinen, og restarte ps3. Det går ikke å spille dette spillet. Ingen problem med andre spill. Kun call of duty 3. Hva kan være problemet på dette. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Jeg ville sjekket for oppdateringer over nett og passet på at maskinen ikke er innestengt slik at kjølingen fungerer slik den skal. Lenke til kommentar
snip Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Maskinen har go kjøling den står alene uten noen rundt den i en hylle. Men skal ikke oppdatering komme automatisk. Eller må jeg da gå inn på nettside for å finne mulig oppdater spillet? Men er merkelig at det er kunne dette spillet som fryser på maskinen. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Bare å oppgradere til PS4. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 (endret) Call of Duty 3 som i : ? Om det er Black Ops 3 du mener så er vel det en ganske så amputert versjon av PS4 utgavene ja. Men det skal jo normalt sett fungere skulle en tro..ta ett søk på nettet om dette er vanlig for denne utgaven. Endret 24. januar 2016 av Mala Lenke til kommentar
vidor Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Men skal ikke oppdatering komme automatisk. Men er merkelig at det er kunne dette spillet som fryser på maskinen. Tenkte på den automatiske oppdateringen. Det er ikke alle som kobler opp PS3'en på nett. Du kan sjekke at plata er ren og fin og høre om vifta er på max en stund før det skjer. Lenke til kommentar
snip Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Men skal ikke oppdatering komme automatisk. Men er merkelig at det er kunne dette spillet som fryser på maskinen. Tenkte på den automatiske oppdateringen. Det er ikke alle som kobler opp PS3'en på nett. Du kan sjekke at plata er ren og fin og høre om vifta er på max en stund før det skjer. Da skal jeg prøve det se om jeg får opp noe oppdatering på den. Skal høre om vifta går sånn den skal når det skjer. Platen er veldig fin uten riper og fingeravtrykk. Lenke til kommentar
snip Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Da har jeg prøvd spillet fikk spille i 4 minutter før det fryser. Vifta går normalt. Blir frustrert. PS3'en må restartes. Setter på et annet spill så er alt normalt igjen. Finner ingen oppdateringer heller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå