Nighte Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Enemy Territory blir vel det du kan gå etter, men det føles enda kun som en cheapmans version av RTCW da.. Men det er min mening. Elsker feelingen i RTCW, og ET føles bare litt feil ut. Men så spiller jo flesteparten ET nå da...grrrr! Sjerpings folkens. :/ Prøv ut ET først, så kan du heller kjøpe RTCW for en billig penge.. 100 kroner? hvis du liker ET. Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Men jeg syns ikke grafikken virka helt overbevisende. Men det kan hende det er bedre inn game. Har ikke muligheten til å laste det ned heller pga. ISDN. Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Fullversion av ET følger med siste nr. av PCGW. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt RTCW? Finner det ingen steder :'( Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Enemy Territory blir vel det du kan gå etter, men det føles enda kun som en cheapmans version av RTCW da.. Men det er min mening. Elsker feelingen i RTCW, og ET føles bare litt feil ut. Men så spiller jo flesteparten ET nå da...grrrr!Sjerpings folkens. :/ Prøv ut ET først, så kan du heller kjøpe RTCW for en billig penge.. 100 kroner? hvis du liker ET. Hmm har selv både RtCW og ET og synes RtCW er ganske dårlig online... ET gir mye mer variasjon og moro enn RtCW etter min mening. Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt RTCW? Finner det ingen steder :'( Gamesmix.com RtCW Extended version (159,-) Lenke til kommentar
Marty Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt RTCW? Finner det ingen steder :'( Kjøpte det for 89,- på cdon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå