FpsStu Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 BILLIG! 470kr!!! HO! billig??? Nei! Det er jo 16x2 Noe av det minste som finnes! så er det ikke noe deksel på det... Anbefaller alle å kjøpe hos hammar.no og fikse det selv Lenke til kommentar
flabben Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 OK da, men se her! Riktig nok LCD, men alikevel! http://www.chippen.dk/show-varer.asp?db=in...pe=LCD-Displays Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) OK da, men se her! Riktig nok LCD, men alikevel! http://www.chippen.dk/show-varer.asp?db=in...pe=LCD-Displays hmm, må man "mekke" dem sammen selv da? (lodde osv) ?? hvis ikke så er den bestilt edit : 222 inlegg Endret 30. november 2003 av ballemann Lenke til kommentar
v0id Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Chippen.dk ville jeg holdt meg langt unna, om jeg var deg. Drømmevarer til drømmepriser, men de har ett stort problem: De sender ikke ut det du bestiller, men pengene skal de ha på forhånd.. Søk på forumet, så skjønner du hva jeg mener. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 ok. Men vet du om jeg kunne klart å sette sammen et LCD display fra hammer.no selv, (jeg har aldri loddet før) og jeg har ikke loddeutstyr ? Lenke til kommentar
v0id Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Som jeg har postet før, er ikke værre enn å lodde på ledninger, du trenger ikke sette sammen noe. Kjøper du kittet, får du med alt du trenger av kabler og slikt. overklokking.no har laget en loddeguide, du kan jo se på den. Loddeutstyr blir litt værre siden du må ha det, så enten må du kjøpe en, eller låne deg en. Lodde er ikke vanskelig, bare les guiden som overklokking.no har laget, så går det sikkert greit. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 ok. tror jeg går for en sånn lcd skjerm jeg! må bare finne en "kompis" med loddeutstyr og kanskje har han skills også Lenke til kommentar
LL Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Noen andre? (tenkte bare å hente opp igjen posten...) Lenke til kommentar
crusade Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Å lodde er går egentlig greit, om du får lånt deg ein loddebolt. Om du må kjøpe blir det litt verre prismessig. Ang. VFD displayet så virker kanskje 470,- som ein stiv pris, men dette er ganske mye lavere enn dette VFD displayet koster hos f.eks. quietpc.com som holder til i England. (£45, ca. 540,-) Det er VFD, ikke en billig LCD. VFD displayene en mye skarpere enn LCD og responstiden raskere. Den krever heller ingen lodding, er klar for installasjon. Det er laget for bruk med Accent HTPC kabinettene, derfor må ein lage sit eget deksel etc. om ein skal benytte på annet kabinett. Endret 18. desember 2003 av crusade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå