Dubious Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Får kun opp svenske og gamle sider Uansett så ser jeg ikke helt behovet for å vannkjøle Strix Da kjøper jeg heller EVGA Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Får kun opp svenske og gamle sider Uansett så ser jeg ikke helt behovet for å vannkjøle Strix Da kjøper jeg heller EVGA Fant den fram for forrige side. Enough proof for ya? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Får kun opp svenske og gamle sider Uansett så ser jeg ikke helt behovet for å vannkjøle Strix Da kjøper jeg heller EVGA Fant den fram for forrige side. 123ASUS.png Enough proof for ya? Nei Sendte mail til Asus selv Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Kk. Kos deg med å få samme svar. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Får kun opp svenske og gamle sider Uansett så ser jeg ikke helt behovet for å vannkjøle Strix Da kjøper jeg heller EVGA Fant den fram for forrige side. 123ASUS.png Enough proof for ya? Nei Sendte mail til Asus selv Har 970 strix selv, og kan bekrefte at du mister garantien når du tar av klistrelappen, er noen små hvite lapper over et av skruehullene. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Er spent på hva ts får til svar Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Er spent på hva ts får til svar TS er ikke den som har sendt mail. TS er den som vil vite hvilket kort han burde velge. Mulig jeg misforstod? Lenke til kommentar
hcasjo Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Stemmer det. Jeg har bestemt meg for å satse på MSI varianten, slik jeg først planla. Tror det kortet vil gi meg den største følelsen av å være fornøyd, over lengst mulig tid. Kortet virker også å innby til utforsking av mulighetene som ligger i overklokking. Noe som kan være artig. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Egentlig ville jeg kjøpt EVGA copper hydro, men det er faktisk billigere å kjøpe viftekjølt kort og putte på vannblokk selv, noe som er høl i huet (970 har ikke copper hydro) Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Sorry Cv. Er spent på hva Dubious for som svar fra asus. Du må poste det her da Lenke til kommentar
Magnetmannen Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Bare sjekk EN ting først, at det ikke er kondensatorpiping i kortet. jeg kjøpe ett av de små 970 kortene og ved høye FPS så blir det en ubehagelig høyfrekvens som piper. det er ikke høyt, men merkbart. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 HiYes this is correct, if you change to a waterblock your warranty will be voided. I am in the same situation with my Titan Z, i would like to watercool it as it keeps my entire apartment warm when i game alot but i still want to keep my warranty.We do make certain cards like the poseidon series that have built in connectors for watercooling so no modding is necessary, maybe have a look at those?Best Regards,SebastianASUS NordicTechnical Support Department Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Hi Yes this is correct, if you change to a waterblock your warranty will be voided. I am in the same situation with my Titan Z, i would like to watercool it as it keeps my entire apartment warm when i game alot but i still want to keep my warranty. We do make certain cards like the poseidon series that have built in connectors for watercooling so no modding is necessary, maybe have a look at those? Best Regards, Sebastian ASUS Nordic Technical Support Department Pussig svar. Det blir ikke noe mindre varme ved vannkjøling, den blir bare fjernet til ett annet sted mer effektivt:-) 1 Lenke til kommentar
Tekky Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 MSI gaming 970 bruker en dårlig kjølepasta, så er greit å skifte etter 1 år. Tror evga er greiere å forholde seg til sånn sett. De evga kortene jeg har brukt har vært kjølige og stille. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 problemet med evga 970 er at det knapt finnes vannblokker til de (EK) Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 MSI gaming 970 bruker en dårlig kjølepasta, så er greit å skifte etter 1 år. Tror evga er greiere å forholde seg til sånn sett. De evga kortene jeg har brukt har vært kjølige og stille. Har du noen link på det her. Jeg har MSI kortet og har ikke merket noen forandring fra jeg kjøpte det i Sept 2015. Skal legges til at jeg har hatt kort fra de aller fleste merker, inkl EVGA, uten at det har vært noe tema med kjølepastakvalitet. Mulig det er kvalitetsforskjeller på de? Lenke til kommentar
Tekky Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 MSI gaming 970 bruker en dårlig kjølepasta, så er greit å skifte etter 1 år. Tror evga er greiere å forholde seg til sånn sett. De evga kortene jeg har brukt har vært kjølige og stille. Har du noen link på det her. Jeg har MSI kortet og har ikke merket noen forandring fra jeg kjøpte det i Sept 2015. Skal legges til at jeg har hatt kort fra de aller fleste merker, inkl EVGA, uten at det har vært noe tema med kjølepastakvalitet. Mulig det er kvalitetsforskjeller på de? Forum husker jeg ikke men har en youtube link også er det av personlig erfaring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå