Gå til innhold

[Løst] Hvilket GTX 970?


hcasjo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Får kun opp svenske og gamle sider

 

Uansett så ser jeg ikke helt behovet for å vannkjøle Strix

Da kjøper jeg heller EVGA :p

 

Fant den fram for forrige side.

 

attachicon.gif123ASUS.png

 

Enough proof for ya?

Nei :p

 

Sendte mail til Asus selv ;)

Har 970 strix selv, og kan bekrefte at du mister garantien når du tar av klistrelappen, er noen små hvite lapper over et av skruehullene.
Lenke til kommentar

Stemmer det. Jeg har bestemt meg for å satse på MSI varianten, slik jeg først planla. Tror det kortet vil gi meg den største følelsen av å være fornøyd, over lengst mulig tid.

 

Kortet virker også å innby til utforsking av mulighetene som ligger i overklokking. Noe som kan være artig.

Lenke til kommentar

Hi

Yes this is correct, if you change to a waterblock your warranty will be voided. I am in the same situation with my Titan Z, i would like to watercool it as it keeps my entire apartment warm when i game alot but i still want to keep my warranty.

We do make certain cards like the poseidon series that have built in connectors for watercooling so no modding is necessary, maybe have a look at those?

Best Regards,
Sebastian
ASUS Nordic
Technical Support Department

Lenke til kommentar

Hi

 

Yes this is correct, if you change to a waterblock your warranty will be voided. I am in the same situation with my Titan Z, i would like to watercool it as it keeps my entire apartment warm when i game alot but i still want to keep my warranty.

 

We do make certain cards like the poseidon series that have built in connectors for watercooling so no modding is necessary, maybe have a look at those?

 

Best Regards,

Sebastian

ASUS Nordic

Technical Support Department

Pussig svar.

Det blir ikke noe mindre varme ved vannkjøling, den blir bare fjernet til ett annet sted mer effektivt:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

MSI gaming 970 bruker en dårlig kjølepasta, så er greit å skifte etter 1 år. Tror evga er greiere å forholde seg til sånn sett. De evga kortene jeg har brukt har vært kjølige og stille.

Har du noen link på det her. Jeg har MSI kortet og har ikke merket noen forandring fra jeg kjøpte det i Sept 2015. Skal legges til at jeg har hatt kort fra de aller fleste merker, inkl EVGA, uten at det har vært noe tema med kjølepastakvalitet. Mulig det er kvalitetsforskjeller på de?

Lenke til kommentar

 

MSI gaming 970 bruker en dårlig kjølepasta, så er greit å skifte etter 1 år. Tror evga er greiere å forholde seg til sånn sett. De evga kortene jeg har brukt har vært kjølige og stille.

Har du noen link på det her. Jeg har MSI kortet og har ikke merket noen forandring fra jeg kjøpte det i Sept 2015. Skal legges til at jeg har hatt kort fra de aller fleste merker, inkl EVGA, uten at det har vært noe tema med kjølepastakvalitet. Mulig det er kvalitetsforskjeller på de?

 

Forum husker jeg ikke men har en youtube link også er det av personlig erfaring 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...