Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser på orben at diverse verstinger er med i såkalte 3dmark-teams. Jeg lurer i den anledning på om dette er noe organisert, som for eksempel arrangeres det offisielle konkurranser teamene i mellom, eller er dette bare for syns skyld?

står i mine øyne litt om ære.. xtremesystems gutta har jo de 3 av 4 første plassene på 3dmark 2001... sier jo litt om hvor peil de egentlig har.

Lenke til kommentar
Ser på orben at diverse verstinger er med i såkalte 3dmark-teams. Jeg lurer i den anledning på om dette er noe organisert, som for eksempel arrangeres det offisielle konkurranser teamene i mellom, eller er dette bare for syns skyld?

står i mine øyne litt om ære.. xtremesystems gutta har jo de 3 av 4 første plassene på 3dmark 2001... sier jo litt om hvor peil de egentlig har.

Eller at de har alt for mye fritid og ikke bruker penger på annet

Lenke til kommentar

Eller at de har alt for mye fritid og ikke bruker penger på annet

fritiden bruker man til hobbyer...? mens du klipper hekken overklokker de.

Lenke til kommentar
fritiden bruker man til hobbyer...? mens du klipper hekken overklokker de.

Joda kan stemme det... men du blir hverken noe klokere eller i bedre form av å tweake en pc til å få mest mulig score i 3dmark... Svært tvilsomt at du i det hele tatt lærer noenting, som er vanlig med andre, mer nyttige, hobbyer etter min mening.

Lenke til kommentar
Joda kan stemme det... men du blir hverken noe klokere eller i bedre form av å tweake en pc til å få mest mulig score i 3dmark... Svært tvilsomt at du i det hele tatt lærer noenting, som er vanlig med andre, mer nyttige, hobbyer etter min mening.

Er feks. modellfly og frimerkesamling mer nyttig?

Lenke til kommentar

:thumbs::thumbs::thumbs:

Lenke til kommentar

Vil nok tro at du kan lære en god del om fly av å bygge modellfly... frimerker ligger det jo mye skjult kunnskap bak når det gjelder land, verdi, historie osv...

Så for de som synes sånt er moro vil jeg si at det er en mer "nyttig" hobby enn å tweake 3dmark

Lenke til kommentar

Vil nok tro at du kan lære en god del om fly av å bygge modellfly... frimerker ligger det jo mye skjult kunnskap bak når det gjelder land, verdi, historie osv...

Så for de som synes sånt er moro vil jeg si at det er en mer "nyttig" hobby enn å tweake 3dmark

mange som lærer endel om elektronikk når de volt modder hk/skjermkort. de lodder på kondensatorer og motstander i hytt og pine..

Lenke til kommentar

I dagens samfunn er det vel igrunn mer nyttig å kunne mye om pc enn om historie osv. Det er ihvertfall min mening. Men når jeg synes det er morsomt driter jeg i hvor nyttig det er. Skal jeg lære noe surfer jeg på internett eller leser bøker.

Lenke til kommentar
mange som lærer endel om elektronikk når de volt modder hk/skjermkort. de lodder på kondensatorer og motstander i hytt og pine..

Trenger ikke akkurat være utdannet elektriker/ingeniør til å lodde ting da... men du har et poeng, lærer iallefall noe da

jepp.. de som leder på orben har sannsynligvis drevet litt med elektronikk.

Lenke til kommentar

Poenget med hobby er å ha det gøy.. fritidsyssel. Selv kunne jeg ikke blåst noen lenger marsj i om hobbyen min er lærerik. Jeg skal ha det GØY.. ikke bli lur. Jeg er lur nok fra før :p

Når det er sagt så har jeg lært litt om elektro mens jeg har holdt på, og litt om fysikk ol.. så lære gjør man stort sett samme hva men driver med.

Endret av formann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...