Gjest Slettet+3165 Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Hvilken Arsenal spiller var det som ikke har hatt tapt hjemme før i dag? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Jaja, gikk som forventet dette i grunn. Som i fjor, fullstendig nøytralisert av Chelsea. Ingen skudd på mål vel? Flaut. Mega flaut. Litt kjedelig at vi ikke klarte å få med oss 1 poeng. Det er ene og alene spillerne sin skyld som kløner det til igjen. Kan vel kanskje kritisere Wenger for å starte med PLs tregeste stopper i Per mot et såpass godt kontringsangrep som Chelsea har. Blir vel sikkert det samme mot Leicester om noen uker også. Ingen som får godkjent i dag. Tydelig at Alexis trenger kamptrening i hvert fall. Bør starte mot Burnley neste uke. Vil også se Elnenny. Kan jo ikke være dårligere enn Flamini? Ox vet jeg ikke hva vi skal gjøre med. Sliter helt tydelig med selvtilliten. Ramsey også helt ute av form. Walcott også fullstendig bortevekk. Vet ikke hva som har skjedd med Ozil. Skygge av seg selv mot Pool og i dag. Forsvant ned i en lomme i dag, dessverre. Nå må vi mobilisere og vinne 3 på rad. Burnley i cupen, Soton hjemme og Bournmouth borte. Viktig med litt selvtillit før møtene mot Leicester, Barca og United. Akkurat nå ser det bare mørkt og trist ut. Det som er det verste er at Chelsea ikke trengte å gjøre noe for å vinne. Vi faller igjennom selv, alt for svakt mentalt lag. El Nenny er vel ikke løsningen, men han er nok bedre enn Flamini ja. Huff, dette laget mangler en ledertype ass. Pingler alle sammen. Burnley og Bournemouth skal gå greit, men Southampton blir vanskelige å slå, de trenger nok bare å møte opp og dytte litt på Özil og Ramsey så vinner de. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Skandale. Faen som jeg gleder meg til Wenger legger opp. Er så jævla lei dette. http://www.express.co.uk/sport/football/637202/Arsenal-Arsene-Wenger-contract Tynn kilde, men jeg tror nok vi uansett må leve med Wenger i noen år til. Blir nok ikke lettere å vinne PL fremover, med Mourinho i United og Pep i City skal man tro ryktene. Hadde vært fantastisk om Wenger tok hatten og gikk for å gi setet sitt til Pep, men godeste Wenger er nok for sta og stolt til å gjøre noe slikt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Jaja, gikk som forventet dette i grunn. Som i fjor, fullstendig nøytralisert av Chelsea. Ingen skudd på mål vel? Flaut. Mega flaut. Litt kjedelig at vi ikke klarte å få med oss 1 poeng. Det er ene og alene spillerne sin skyld som kløner det til igjen. Kan vel kanskje kritisere Wenger for å starte med PLs tregeste stopper i Per mot et såpass godt kontringsangrep som Chelsea har. Blir vel sikkert det samme mot Leicester om noen uker også. Ingen som får godkjent i dag. Tydelig at Alexis trenger kamptrening i hvert fall. Bør starte mot Burnley neste uke. Vil også se Elnenny. Kan jo ikke være dårligere enn Flamini? Ox vet jeg ikke hva vi skal gjøre med. Sliter helt tydelig med selvtilliten. Ramsey også helt ute av form. Walcott også fullstendig bortevekk. Vet ikke hva som har skjedd med Ozil. Skygge av seg selv mot Pool og i dag. Forsvant ned i en lomme i dag, dessverre. Nå må vi mobilisere og vinne 3 på rad. Burnley i cupen, Soton hjemme og Bournmouth borte. Viktig med litt selvtillit før møtene mot Leicester, Barca og United. Akkurat nå ser det bare mørkt og trist ut. Det som er det verste er at Chelsea ikke trengte å gjøre noe for å vinne. Vi faller igjennom selv, alt for svakt mentalt lag. El Nenny er vel ikke løsningen, men han er nok bedre enn Flamini ja. Huff, dette laget mangler en ledertype ass. Pingler alle sammen. Burnley og Bournemouth skal gå greit, men Southampton blir vanskelige å slå, de trenger nok bare å møte opp og dytte litt på Özil og Ramsey så vinner de. Vi får håpe laget har lært av tapet mot Soton sist og at de må møte opp for å ta poeng. Likevel, er som deg redd for at midtbanen blir for veik. Vi har tapt ganske mange poeng i 2016 pga det. Blir vel litt for tidlig for Le Coq også, selv om han er tilbake i trening. Kan ikke si noe om El Nenny uten å se ham spille. På papiret bør jo han og Ramsey utgjøre en god duo. Løpsmaskiner begge to. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Skandale. Faen som jeg gleder meg til Wenger legger opp. Er så jævla lei dette. http://www.express.co.uk/sport/football/637202/Arsenal-Arsene-Wenger-contract Tynn kilde, men jeg tror nok vi uansett må leve med Wenger i noen år til. Blir nok ikke lettere å vinne PL fremover, med Mourinho i United og Pep i City skal man tro ryktene. Hadde vært fantastisk om Wenger tok hatten og gikk for å gi setet sitt til Pep, men godeste Wenger er nok for sta og stolt til å gjøre noe slikt. Tror ikke Wenger drar før han er 70 jeg. Blir nok minst tre år til med forsåvidt ok 3. og 4. plasser, men det er så latterlig skuffende når vi har potensialet til å gjøre det bedre når vi har såpass med penger og PL er så dårlig som den er i år. Man vinner ikke ligaen med Mertesacker, Flamini, Joel Campbell, Oxlade-Chamberlain og Giroud. Flere av de er solide, men ikke for ligagull. Får vel bare drømme om en ny stopper og ny spiss enn så lenge. Får trøstespille FM... Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Tviler på at Arsenal vinner ligaen etter dette. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 0-1 Chelsea; typisk resultat.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Arsenal-folk på Facebook slutter aldri å overraske: Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Arsenal-folk på Facebook slutter aldri å overraske: En stor andel av Arsenalfansen i et nøtteskall det der. Delusional. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Ja, men den gruppen der er helt kronisk. Du vet det er noe galt når til og med jeg blir sett på som en Benbjo... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Ja, men den gruppen der er helt kronisk. Du vet det er noe galt når til og med jeg blir sett på som en Benbjo... Hehe Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Var jo framgang dette? Tapte 2-0 på brua og 2 røde kort. Idag endte vi opp med 1 mål i mot og 1 rødt kort. Fortjener et par ekstra selfies fra laget på instagram det. 5 Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Leicester 3 poeng over oss etter 23 kamper.. At nå City ikke er over Leicester igjen er tilsvarende utrolig. Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Men ligaen er jevn da, og det er nesten bare bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Kampene mellom Arsenal og Chelsea er stort sett nitriste. Ikke noe unntak i dag. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Hvilken kamp så du? Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Samme som alle oss andre Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Wenger får forlenget kontrakten og den dagen han snipper igjen dunkåpa si og går ut porten for aller siste gang - har han pekt ut en trener fra league one som tar hans plass. Hvis vi ikke får Pep nå vil vi ikke stå en sjanse mot topplagene. De vil ha skaffet vinnerskaller som de Benbjo nevner, men ikke bare det, i tillegg kommer lag som Everton, Liverpool, Leicester (kanskje one season wonder) med trenere som blir bare bedre med mer erfaring. Klubben er som en struts som har stappet hodet under jorden, og prøver å overse hva som egentlig skjer i rundt dem og eventuelt går strageisk til verks. Gamlingen sier at han bygger et lag for fremtiden. Hmm, skeptisk om han kommer til å beholde på stjernespillerne og om unge talentene kommer til å slå til. Man vet aldri uansett, men er som sagt veldig skeptisk. Vi har ikke handlet noe serlig på to vinduer (!!!), og jeg forventer noe stort inn til sommeren. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå