yoyobroshan Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 (endret) Hei, jeg har problemer med og legge til en undertekst til en film i handbrake. når jeg legger til en srt fil til en film i handbrake vises ikke æøå, når jeg prøver og spille filmen i vlc. jeg bruker utf-8, Hjelp? ps, i srt filen jeg bruker er det æøå, så det feiler ikke den. (sry vis jeg skrev dette litt rotete) Endret 23. januar 2016 av yoyobroshan Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Nå har jeg ikke forsøkt å legge tekst til i Handbrake selv, men foreslår at du prøver følgende: Prøv å lagre tekst-fila med en annen koding enn utf-8. Du kan bruke f.ex Notepad2-mot eller Notepad++ til dette. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 (endret) Prøv med et annet program kanskje? MKVMerge MKVToolNix fungerer fett for meg Endret 24. januar 2016 av Jekay Lenke til kommentar
yoyobroshan Skrevet 23. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2016 Prøv med et annet program kanskje? MKVMerge fungerer fett for meg Kan jeg bruke MKVMerge til og "soft adde" en srt fil til en film? Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Prøv med et annet program kanskje? MKVMerge fungerer fett for meg Kan jeg bruke MKVMerge til og "soft adde" en srt fil til en film? Jepp. Som default vil den stå AV på "forced". Lenke til kommentar
yoyobroshan Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Prøv med et annet program kanskje? MKVMerge fungerer fett for meg Kan jeg bruke MKVMerge til og "soft adde" en srt fil til en film? Jepp. Som default vil den stå AV på "forced". ok, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå