AnonymDiskusjon Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Er i begynnelsen av 30 årene og fant i dag ut at jeg er på god vei til å få måne. Finnes der noe en kan gjøre her? En kur eller annet en kan bruke fast for å reverse prosessen til en viss grad? Anonymous poster hash: e77fb...971 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 (endret) Finnes Ingen kur(enda). Du kan bremse effekten noe ved å bruke det reseptfrie medikamentet Minoxidil. Men jeg vil heller anbefale deg å "eie det". So what at du får måne? Er et helt naturlig fenomen som rammer majoriteten av menn på denne planeten, er en del av naturens gang. Endret 23. januar 2016 av Uderzo 4 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Min plan hvis jævelskapen viser seg er å bare starte skrellinga, verste som er er de som prøver å holde igjen med nebb og klør. 2 Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Å skrelle seg er bare nok en måte å skjule hårtap på. Det krever mer å bære sin måne som en mann. Dessuten ser de fleste bedre ut med litt hår enn med ingenting. Bare finn en sveis som passer. Forleden dag så jeg faktisk en fyr som fikk meg til å se frem til min dag kommer (nesten). Så kul så han ut med sin måne. Det eneste alternativet som duger er transplantasjon. Sjekk Thor Hushovd, han var nesten blank der oppe for noen år siden, nå har han sin ungdoms prakt tilbake. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 (endret) Ja, et kjapt google-søk viser at det finnes finnes behandling. Evaluation and treatment of male and female pattern hair loss: 5.2. B. Medical treatment for men GENERAL •Currently, only finasteride 1 mg and minoxidil topical solution (2% and 5%) are FDA-approved for the treatment of male pattern hair loss. •Both drugs retard further thinning and increase scalp coverage. However, in many patients, the main perceived response may be maintenance of current hair density. •Neither drug restores all the lost hair. Neither drug is able to reverse total baldness. •Both drugs require chronic use to maintain effectiveness. If treatment is discontinued, the effects of the drug are lost over several months, and the hair density will evolve into what it would have been without treatment. •Treatment should be used for 12 months before making a decision about efficacy although benefit may be seen sooner. Endret 27. januar 2016 av Kakofoni Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Tja... Om månen nærmer seg så er det for sent å ta dekning, men satser på at NASA tar ansvar! Har stadig mindre hår for hvert eneste frisørbesøk. Konstaterer fakta, hvilken vei det går, og at jeg velger motsatt av hva en kompis av meg gjorde. Han ble desperat og transplanterte, herjet og stod på. Brukte titusener på dette her. Nå, mange år senere, så har han tatt til vettet go fjernet alt og går meg rak rygg. Det er det eneste virkelige botemiddelet, rak rygg. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Er i begynnelsen av 30 årene og fant i dag ut at jeg er på god vei til å få måne. Finnes der noe en kan gjøre her? En kur eller annet en kan bruke fast for å reverse prosessen til en viss grad? Anonymous poster hash: e77fb...971 Sjekk denne tråden (og mitt innlegg der): https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1706332 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå