TheyStoleMyName Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Heisann! - Jeg lurer på hva man bør forberede seg på hvis man skal på et jobbintervju (Forsikringsrådgiver/konsulent)? - Hva bør man kunne? - Hvor mye bør man/er det vanlig å tjene i timen osv i en slik stilling? Jeg vet man blir gitt opplæring og slikt, men ønsker helst å møte opp forberedt til et slikt møte. Håper på gode råd og tips. :-) Tusen takk på forhånd! Lenke til kommentar
TheyStoleMyName Skrevet 26. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2016 Ingen? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Det er forferdelig vanskelig å gi noke særlig til råd på eit slikt generelt grunnlag. I utgangsounktet så stiller dei fleste arbeidsgivarar krav om ein bachelor innanfor økonomi eller liknande for å gi nokon jobb med å rådgi kundane og selge forsikringar. Men sidan du skal til jobbintervju så reknar eg med dette er i boks? For å få tittelen som forsikringsrådgivar så må du ha autorisasjon frå finansnæringas fellesorganisasjon, dette gjer du via eit kurs. Dersom du ikkje har autorisasjon så får du nok den same jobben, men då med tittelen konsulent. Utanom dei konkrete kompetansekrava så bør du vite alt det vanlige om bedrifta som du er på intervju hos. Så les deg litt opp på kva bedrifta driver med, kva som er kjernevirksomheita til virksomheita, litt om målsettninga/visjonen/ideologi til bedrifta, og kanskje også litt om historia bak bedrifta. Det vil nok også være ein stor fordel å pugge nokre viktige navn som navnet på dei som stiller i intervjuet samt nøkkelpersonar som daglig ledar, grunnleggaren av bedrifta, osv. Lønnsnivået er det litt vanskelig å seie noke konkret om sidan dette varierer mykje med mange faktorar som kvar i landet du jobbar, kva utdanning du har, lokal konkurranse, osv. Slike jobbar har vanligvis fastlønn, så vær forberedt på at du får lønnstilbudet oppgitt som ei årslønn og ikkje som ei timeslønn. Som nyansatt med bachelor i økonomiske fag så var det for nokre år sidan vanlig å få ei startlønn i områder 380-400k i året, men med litt nedgangstider og slikt så kan det være at du får tilbud heilt ned mot 350 000 kr i året. I tillegg vil det i ein slik jobb der du selger forsikringar også bli aktuelt med bonusordningar av eit eller anna slag som fort bidrar med nokre titusenar ekstra i året. Det kan også være greit å merke seg at mange arbeidsgivarar tilbyr ei veldig lav startlønn medan du er i prøvetid, og med lovnader om ei lønnsjustering etter prøvetida når du har fått vise kva du er verdt. Dersom det er tilfellet så bør du passe på å få med noke skriftlig om kor mykje lønna skal justerast etter prøvetida no med ein gong. Det hender seg at enkelte meir useriøse arbeidsgivarar prøvar seg med å gi lav startlønn for deretter å berre gjere gi ei lita lønnsjustering etter prøvetida. Så ein avtale om at lønna skal justerast med minst X kr/prosent vil være lurt å få på plass før du takkar ja til eit tilbud om lav startlønn. Før du pressar arbeidsgiver for hardt på lønn så bør du også gjere ei vurdering på kor mange andre kvalifiserte søkarar som også er ute etter den same jobben. Dersom andre er villig til å ta jobben for ei lav lønn så er det vanskelig å prute så mykje på lønna. Samtidig så koster det arbeidsgiver å starte ei ny runde med rekruttering dersom du takkar nei til jobb- og lønnstilbudet, så litt prutingsmon er det på dei fleste lønnstilbud. Lenke til kommentar
TheyStoleMyName Skrevet 26. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2016 Tusen takk for en god oversikt, skal følge det du har nevnt her. Men tenker jeg bare aksepterer lønnsvilkårene selvom det kanskje er lavere enn gjennomsnittet, da jeg for det første ønsker å bygge opp CVen min og får en liten nøkkelkompetanse. (Men trenger selvfølgelig å betale regninger osv) Vet du forresten cirka lønn dersom jeg velger å være deltidsansatt? Takk igjen! :-) Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 I utgangspunktet skal ikkje deltidsansatte ha mindre lønn enn fulltidsansatte, berre færre arbeidstimar. Grunnprinsippet er at likt arbeid skal gi lik lønn, så med mindre deltidsjobben har andre arbeidsoppgåver så skal lønna være lik. Dette forutsetter sjølvsagt omtrent lik arbeidserfaring. Så det einaste objektive argumentet for at deltidsansatte skal ha mindre lønn må eventuelt være at den fulltidsansatte har opparbeida seg meir arbeidserfaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå