AfterGlow Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Universitet i Oslo skriver seg inn i historien - se videoen.Her setter den norske dronen verdensrekord i løftekapasitet Lenke til kommentar
havarhen Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Stilg :-) Dette blir vel et octoquadraginticopter? Lenke til kommentar
Kristoffer Solheim Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Stilg :-) Dette blir vel et octoquadraginticopter? Multicopter* Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Helvete, denne greia kan ta med seg meg jo! 1 Lenke til kommentar
ppk Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Ren idioti.. sløsing av tid, penger og ressurser. Denne såkalte "dronen" duger ikke til noe annet enn å slå en rekord ingen med vett bryr seg om. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg staslig Skrevet 23. januar 2016 Populært innlegg Del Skrevet 23. januar 2016 Ren idioti.. sløsing av tid, penger og ressurser. Denne såkalte "dronen" duger ikke til noe annet enn å slå en rekord ingen med vett bryr seg om. Meningsløs kommentar. Det første flyet hadde også svært lite nytteverdi, men se hvordan det gikk 11 Lenke til kommentar
G Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Har dere ikke postet noe liknende artikler før? Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Helvete, denne greia kan ta med seg meg jo! Ta med seg hvor? Kommer ikke så langt på litt over 30 sek Droner som har vært ute på markedet lenge detter jo ned som lyn fra himmel. Tenk å oppleve at denne styrter. Da er det bare å ta bena fatt å løpe unna for å redde liv og helse. Blir vel ett lite krater etter den også Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Helvete, denne greia kan ta med seg meg jo! Trenger jo ikke putte den i lomma. Du kan jo bare sitte midt på og fly den dit du skal! Lenke til kommentar
bas Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Hvorfor er dette så imponerende? Skulle da bare mangle når dronen snart er på størrelse med et vanlig helikopter med betraktelig større løftekapasitet. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Trenger jo ikke putte den i lomma. Du kan jo bare sitte midt på og fly den dit du skal!Så lenge det er jeg så har fjernkontrollen så går det fint ja! Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Sverm med bier eller drone? not sure.. Lenke til kommentar
Kristoffer Solheim Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Helvete, denne greia kan ta med seg meg jo!Ta med seg hvor? Kommer ikke så langt på litt over 30 sek Den kan fly lengre enn 30 sekunder, men de hadde vanskeligheter med å stabilisere den og de måtte bare over 30 sekunder for at rekorden skulle telle. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Denne greia er altfor stor til å bare kunne løfte 61 kg. Denne 2 år gamle videoen er mye mer imponerende. 2 Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 (endret) Helvete, denne greia kan ta med seg meg jo!Ta med seg hvor? Kommer ikke så langt på litt over 30 sek Den kan fly lengre enn 30 sekunder, men de hadde vanskeligheter med å stabilisere den og de måtte bare over 30 sekunder for at rekorden skulle telle. En må nå gå ut i fra flytiden, men så lenge en har vanskeligheter med å stabilisere den er vel 30 sek. uaktuelt for de fleste.Etter hva jeg får ut av videoen kommer de seg ingen vei. Endret 24. januar 2016 av FranZe Lenke til kommentar
Kristoffer Solheim Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Helvete, denne greia kan ta med seg meg jo!Ta med seg hvor? Kommer ikke så langt på litt over 30 sek Den kan fly lengre enn 30 sekunder, men de hadde vanskeligheter med å stabilisere den og de måtte bare over 30 sekunder for at rekorden skulle telle. En må nå gå ut i fra flytiden, men så lenge en har vanskeligheter med å stabilisere den er vel 30 sek. uaktuelt for de fleste.Etter hva jeg får ut av videoen kommer de seg ingen vei. Det er sant, men jeg tenkte mer på et batteritid perspektiv De fløy hovedsakelig manuelt, så jeg ville ikke satt meg i den der nei. Men så var de i en grop med mye vindforstyrrelser da. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Meanwhile, in Russia: https://www.youtube.com/watch?v=rBP1cIh27Oo 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå