Albert Andersson Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Rødstrupe venter på våren ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Et meget flott fuglebilde igjen fra din hånd. Som vanlig en fin beskjæring, god skarphet og flotte farger. Bare lekkert. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Et nydelig fugleportrett meg meget behagelig og rolig bakgrunn. Utstyret her ser ikke ut til ligge bak det du har benyttet hittil. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Pent med vakker, sparsommelig palett. Overskyet vær gir jo nydelig, mykt lys da. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Enda et flott fugleportrett fra deg:) liker den duse bakgrunnen som harmonerer perfekt til fuglens farger! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Et meget flott fuglebilde igjen fra din hånd. Som vanlig en fin beskjæring, god skarphet og flotte farger. Bare lekkert. Mvh Torbjørn Hei, Torbjørn. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Et nydelig fugleportrett meg meget behagelig og rolig bakgrunn. Utstyret her ser ikke ut til ligge bak det du har benyttet hittil. Mvh Ragnar Hei, Ragnar. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Pent med vakker, sparsommelig palett. Overskyet vær gir jo nydelig, mykt lys da. Hei, Lassern. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Ja, overskyet vær er ikke gæ'rnt for fuglefotografering, - kontrastene blir lett for harde i sterkt solskinn. Er spent på hvordan Sony A7 R II vil prestere i forhold til Nikon D800, - en åpenbar fordel er størrelse og vekt. M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Enda et flott fugleportrett fra deg:) liker den duse bakgrunnen som harmonerer perfekt til fuglens farger! Hei, TCL Photography. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Ett meget fint artsbilde av rødstrupen. Ser ut som det er blikkontakt Grattis med nytt utstyr ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Ett meget fint artsbilde av rødstrupen. Ser ut som det er blikkontakt Grattis med nytt utstyr ! Mvh. Rolf Hei, Rolf. Tusen takk for hyggelig kommentar, - jeg er svært spent på om Sony A7 R II med Sony 70-200mm F. 4.0 vil innfri forventningene ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Først må jeg komme med en del tilståelser.... Ikke har jeg peiling på fugler, og ikke er jeg en naturens mann. Jeg kan noe om fotografering, og synes det er flott å se bilder fra fotografer som behersker sitt felt, om det er i skauen eller gatelangs. Det som er vanskelig, for min del, er og kommentere slike flotte bilder som f. eks. du viser. De har høy kvalitet, både teknisk og i utførelse. Blir mye gjentagelser fra min side når jeg skal kommentere. I så måte, så får dette være en kommentar som gjelder for alle dine bilder. Kall det gjerne latskap, men jeg sitter nå og ser på bildene dine hver gang, og nikker anerkjennende:-) Ha en flott kveld Albert, og så følger jeg med på det som måtte komme foran linsa hos deg:-) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Flott bilde av robin, rødhake mr. Andersson Hilsen mr. Olsson Nikon man, for ever? Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Flott bilde av robin, rødhake mr. Andersson Hei, Leif "Nikon Man". Mange takk for hyggelig kommentar ! M v h Albert "Sony Man". Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Først må jeg komme med en del tilståelser.... Ikke har jeg peiling på fugler, og ikke er jeg en naturens mann. Jeg kan noe om fotografering, og synes det er flott å se bilder fra fotografer som behersker sitt felt, om det er i skauen eller gatelangs. Det som er vanskelig, for min del, er og kommentere slike flotte bilder som f. eks. du viser. De har høy kvalitet, både teknisk og i utførelse. Blir mye gjentagelser fra min side når jeg skal kommentere. I så måte, så får dette være en kommentar som gjelder for alle dine bilder. Kall det gjerne latskap, men jeg sitter nå og ser på bildene dine hver gang, og nikker anerkjennende:-) Ha en flott kveld Albert, og så følger jeg med på det som måtte komme foran linsa hos deg:-) Hei, Pentaxen. Tusen takk for veldig hyggelig og interessant tilbakemelding, - jeg har begrensede kunnskaper når det gjelder fuglefotografering, men det gir meg glede, og jeg lærer litt etter hvert ! Det er fint å høre at du følger med på de bildene jeg legger ut her på forumet. Ha en riktig fin kveld, du også, Pentaxen ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 ....jeg har begrensede kunnskaper når det gjelder fuglefotografering, men det gir meg glede, og jeg lærer litt etter hvert ! M v h Albert. Hvis du mener du har begrensede kunnskaper ang. fuglefoto, så er det bare du som ser det.... Gleder skal en ta vare på, og kunnskap har en alltid plass til. Noe av det fine med foto, er at en kan finne glede, engasjement og tilegne seg kunnskap i motivene/settingene, uansett sjanger. Fototid er kvalitetstid for min del:-) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Flott bilde av robin, rødhake mr. Andersson Hei, Leif "Nikon Man". Mange takk for hyggelig kommentar ! M v h Albert "Sony Man". Ja du man, Sony man Lykke til med nytt utstyr Hilsen Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2016 ....jeg har begrensede kunnskaper når det gjelder fuglefotografering, men det gir meg glede, og jeg lærer litt etter hvert ! M v h Albert. Hvis du mener du har begrensede kunnskaper ang. fuglefoto, så er det bare du som ser det.... Gleder skal en ta vare på, og kunnskap har en alltid plass til. Noe av det fine med foto, er at en kan finne glede, engasjement og tilegne seg kunnskap i motivene/settingene, uansett sjanger. Fototid er kvalitetstid for min del:-) Hei, igjen, Pentaxen. M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2016 ....jeg har begrensede kunnskaper når det gjelder fuglefotografering, men det gir meg glede, og jeg lærer litt etter hvert ! M v h Albert. Hvis du mener du har begrensede kunnskaper ang. fuglefoto, så er det bare du som ser det.... Gleder skal en ta vare på, og kunnskap har en alltid plass til. Noe av det fine med foto, er at en kan finne glede, engasjement og tilegne seg kunnskap i motivene/settingene, uansett sjanger. Fototid er kvalitetstid for min del:-) Hei, igjen, Pentaxen. M v h Albert. Hei, igjen, Pentaxen. Det falt ut en setning, dessverre: Jeg er helt enig med deg, - fototid er kvalitetstid ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2016 Flott bilde av robin, rødhake mr. Andersson Hei, Leif "Nikon Man". Mange takk for hyggelig kommentar ! M v h Albert "Sony Man". Ja du man, Sony man Lykke til med nytt utstyr Hilsen Leif Hei, igjen, Leif. Tusen takk, - jeg er veldig spent ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg