Gå til innhold

Forlatt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Leif! :D

Bildet kom bedre fram på sort bakgrunn synes jeg.

Jeg håper du ikke føler deg forlatt siden du har lagt ut dette bildet på en lørdagskveld?

Fint komponert bilde med sveisne former.

God helg mr. Nikonman! :)

Hei du, lady Helene.

Takk før hyggelig kommentar, som ikke er forlatt ;) Sort bakgrunn, der er æ enig med deg lady :) Føler med " lit " forlatt  ;) Idag en kæmpeflott vinterdag, med mange båter på fjorden med turister, mange vhaler som jaktet på sild stimmen og man kunde se mange fra land blåse og hoppe øver overflaten  :) ​ ​

God helg !

Leif :cool:

Nikon man

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg håper du ikke føler deg forlatt siden du har lagt ut dette bildet på en lørdagskveld?

Hei du, lady Helene.

Takk før hyggelig kommentar, som ikke er forlatt ;) Sort bakgrunn, der er æ enig med deg lady :) Føler med " lit " forlatt  ;) Idag en kæmpeflott vinterdag, med mange båter på fjorden med turister, mange vhaler som jaktet på sild stimmen og man kunde se mange fra land blåse og hoppe øver overflaten  :) ​ ​

God helg !

Nikon man

Kansjkje kommer det et hvalbilde snart da? Skulle ønske jeg kunne være der og se det jeg også! Så fantastisk det må være!

Lenke til kommentar

Hei du, lady Helene.

God helg !

Nikon man

Kansjkje kommer det et hvalbilde snart da? Skulle ønske jeg kunne være der og se det jeg også! Så fantastisk det må være!

Hm? kanske? Må ut med båt før at komme nert, og mange båter som kjører med turister nå   :hmm:man kan å være heldig noen gang at dem kommer nert ;)  ​​Spekkhuggere har en gang kommit enda in til kaia og en hval svømte i havna i 2008, fikke noen bilde då :) også kult at se dem fra stranda blåse og hoppe, uten bilde :) ​

Hilsen Leif :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...