bamsefar Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Dører Som lovet så kommer det en liten update i dag. Er nesten ferdige med dørene. Holder på med den siste lakkeringen. Den døren med mønster skal brukes på baksiden av kabinettet, der hvor vi ser inn til hovedkortplaten osv. Den rene uten noe i det hele tatt er kanskje litt kjedelig i noens øyne, men det siste jeg ville ha var noe som blokkerte for utsikten inn til godsakene. Døren med mønster: Døren uten mønster: Hvis noen skulle se noen merker nede i høyre hjørne så er det lakk. Ble litt mye etter forrige spraying så det rant litt. Blir uansett pusset bort i morgen. Stay tuned for the weekend. Endret 4. februar 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Skikkelig stilig med det mønsteret. I will stay tuned. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Selvfølgelig glemte jeg noe: Endret 3. februar 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Ooooh.. mesa like doors Lenke til kommentar
karamba Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Det ble nye bilder da du lovte Gleder meg til å se det ferdig! Er sikker på at dette blir bra! Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Ser supert ut det her , brukt dremelen nå? Men er ikke døra litt ustabil når det er såpass lite igjen av kanten? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Skal selvfølgelig være plexi i vinduet som stiver det opp. Har bare ikke fått kjøpt den enda. Var å kjøpte vanlig plexi for en stund siden, og var for ikke så lenge siden og leverte den tilbake. Hadde håpet å få byttet den i grønn plexi, men jeg må visst tenke meg litt om. Den plassen hvor jeg har mulighet å få billig plexi så har de det ikke inne i butikken. Måtte bestille hele plater i fra nederland om jeg ville ha. = DYRT Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 ja, det er sinnsykt at all farget plexi av en eller annen grunn ligger nede i europa. "Fargeplexinirvana" Lenke til kommentar
karamba Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Ta kontakt med http://www.norrag.no/ og hør om de kan hjelpe deg. De skal jo kunne ha alt slikt (farget pmma eller pc) Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Ikke dumt forslag, men poenget er at jeg får plexien til innkjøpspris her i Tromsø, selv om jeg må bestille den ifra Nederland. Har ikke helt bestemt meg enda, siden de hadde blå plexi i store mengder inne, men jeg har liten lyst til å forandre på themet. Kommer uansett sikkert til å ta litt tid før jeg får plexien om jeg bestiller. Lenke til kommentar
torgros Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Skikkelig bra prosjekt Gleder meg til videre deler Har tenkt på å sette inn vindu selv Noen som har noen tips?? PS. Har chieftec midi dx Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Ser utrolig pent ut Bra jobba Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Knallbra jobbing. Dette blir pent! Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 vet du om demo versjonen av sketchup er "hel"? om den har alle funksjonene betalingversjonen har? hvis det er så, da er det ingen problemer med å bruke det serriøst.. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Demo versjonen har alle funksjonene som fullversjonen. Eneste forskjell er at du ikke kan bruke demoen mer enn 240 timer tror jeg det var (360?) Hvis noen skulle lure, updates kommer snart. Har vært skikkelig opptatt med å kurere forkjølelsen min i de to siste ukene så noe kald kjellerjobbing har ikke akkurat vært aktuelt. Forhåpentlighvis så kommer 90grader albuene til slangene mine snart fra microplex og da blir det vannkjøling snacks. Lenke til kommentar
karamba Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 vet du om demo versjonen av sketchup er "hel"? om den har alle funksjonene betalingversjonen har? hvis det er så, da er det ingen problemer med å bruke det serriøst.. funker bare i 8 timer Lenke til kommentar
karamba Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 sjekk pm, demongorgon Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 dødskult..gleder meg til å se det ferdige resultatet viss det bilr likebra.. stå på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå