Koffe Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Ser supert ut , men jeg synes bunnen/foten av kabinettet var litt stor. Hvorfor er den det? for å stå stabilt? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Fordi jeg har radiatoren min plassert på bunnen av kabinettet, og uten rammen rundt så blir det dårlig med luft som kommer inn til viftene. Blei lei av å legge så treplanker under og det så ikke akkurat pent ut. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 når er det du først begynner å modder da? (står her sikkert en plass, men jeg gidder ikke lese alle postene)... Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Har begynt, men jeg er av de som tar litt om gangen, mao kanskje en time eller to dagen. Så det tar litt tid. Skal å kjøpe (rettere sagt bytte) plexi i morgen den dag. Kjekt å ha en far som er på godfot med glassmesteren. (Hørte jeg noen si innkjøpspris.. ahh.. ) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (Hørte jeg noen si innkjøpspris.. ahh.. ) ja her, her, her, you lucky bastard. /me want innkjøpspris til glassmester også ... Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Det der blir sykt fint når du er ferdig bamsen! Men hva har skjedd med bamsen på avataren? Den var ikke sånn før Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 ser superduper ut!! offtopic: hvor får man grønn og matt plexi fra ? og hva er prisen... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 offtopic: hvor får man grønn og matt plexi fra ? og hva er prisen... Plexi + sandpapir = matt plexi Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 ok... så det funker ikke å kjøpe ferdig matt? men grønn da.. har vært hos glassmester her.. de har bare vanlig plexi, men DYR! Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Stilig prosjekt... dette kommer til å bli skitbra Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 denna var skikkelig kos..... Lenke til kommentar
karamba Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hvordan går det med kabinettet ditt? Noen oppdateringer som du vil fortelle om? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Har ikke tilgang på kamera før om mandag tidligst. Har gjort en del, men mye tar veldig lang tid. Fant ut at metallet bak all malingen på dørene passet perfekt for å få en chrome look, så derfor begynte jeg å pusse, men det skulle jeg aldri ha gjort. Det tok århundrer for hånd, og jeg måtte flere ganger begynne på nytt fordi jeg hadde oversett noen dype riper osv. Er nå ferdig med dør nr.1 med mønster så den kommer snart. Er snart ferdig med dør nr. som ikke har noe som helst. Har begynt på å legge plexi cover til psu, så det kommer også så snart jeg får tak i kamera. Dårlig unnskyldning, men når man ikke har kamera så blir det sånn. Å levere inn vanlige bilder til fremkalling kan jo robbe en kar, så det er ikke aktuellt. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Det der blir sykt fint når du er ferdig bamsen! Men hva har skjedd med bamsen på avataren? Den var ikke sånn før Nisselue da det var jul Lenke til kommentar
karamba Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Da får vi bilder på tirsdag, da Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Noen hvertfall. Har tatt tid dette, men resultatet på sidedørene er utrolig. Det synes hvertfall jeg, men hva skulle jeg ellers si.. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 dette ser jo konge ut. bra planlegging, så nøyaktige skisser. Har sett flere modd`s i det siste og jeg blir mer og mer inspirert...selv om det kanskje skulle tatt motet fra meg Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 ****** ass, DU er seig Du er ****** meg god.. ROCK ON Ser utrolig bra ut Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Meget bra arbeid... Liker å se noen som e litt kreative.. Kan du modde for meg og? Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 det skal ikke vært mulig, dette kommer til å ta over!! hørte jeg noen si bit-tech neste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå