Per_le Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Utrolig nice.. hvor kjøpte du de plexivinduene? drit kule.. og den sprayen..? hva heter sånn pray? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Greit, skjønner at ikke alle gidder å lese alle sidene med info, så jeg gir deg et bein. Plexivinduene ble (utrolig nok) kjøpt hos glassmesteren i Tromsø (Krane Glass for Tromsøværinger) Hvis det er UVsprayen du sikter til, så kjøpte jeg den på fargerike. Quick Lakk, Fluoriserende. Husk, det var normale plexivinduer som jeg la grønn film på. Du får dem ikke slik i fra glassmesteren. Du KAN få som er gjennomsiktig som vinduene ser ut nå, men da må du bestille minst 2kvm til blodspris. Ellers så har de fleste glassmestere inne i forskjellige farger, men de er ikke gjennomsiktige, men matte. Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Greit, skjønner at ikke alle gidder å lese alle sidene med info, så jeg gir deg et bein. Plexivinduene ble (utrolig nok) kjøpt hos glassmesteren i Tromsø (Krane Glass for Tromsøværinger) Hvis det er UVsprayen du sikter til, så kjøpte jeg den på fargerike. Quick Lakk, Fluoriserende. Husk, det var normale plexivinduer som jeg la grønn film på. Du får dem ikke slik i fra glassmesteren. Du KAN få som er gjennomsiktig som vinduene ser ut nå, men da må du bestille minst 2kvm til blodspris. Ellers så har de fleste glassmestere inne i forskjellige farger, men de er ikke gjennomsiktige, men matte. Hvor mye koster sprayen? og det med grønn film greie..hvor får man tak i sånne ? pris? går det ikke ann å sette på sånn noen biler har på vinduet som gjør vinduet mørkere og forhindrer solys? Endret 1. september 2004 av Per_le Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Det er jo nettopp det jeg snakker om! Film heter det, og du får kjøpt de på en bilbutikk som selger deler og slikt. Prisen lå på rundt 200kr for en rull hvis du ikke kjenner folket da. Fikk mine to for 150kr tilsammen. Bil-tema og lignende. Sprayen kostet en hundrings per boks. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hadde litt tid til overs og tok å tegnet ned en enkel skisse over noen ideer til en evt worklog til høsten. Skal ha meg en server som selvfølgelig skal se pen ut. Hehe, etter å ha sett hva du har gjort med makeover tror jeg ikke du vil få vansker med det nye prosjektet heller. Eller jo, sikkert noen små vansker, men ikke av den uoverkommelige og demoraliserende sorten. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Jo takk for det Hyggelig å se at folk fortsatt titter innom selvom prosjektet er ferdig for min del. Sa jeg skulle gjøre noen små modifikasjoner, som jeg også har gjort, men tok ikke noen bilder. Om jeg ikke drar bort så skal jeg prøve å ta et skikkelig maratonløp fram til påske for å gjøre ferdig det andre prosjektet mitt. Ja det er riktig, jeg har begynt, men siden utgivelse bare fører til mer press kommer det ingen ny tråd fra min side før jeg virkelig setter i gang. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 shit det ble bra, hvordan har jeg kunnet gå glipp av dette projektet så lenge? nydelig mann Lenke til kommentar
tbend Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Konge,,, noe av det fineste jeg har sett! Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Du må få retta opp den første grønne knappen nederst i fronten Hvis det ikke bare er bildene som får den til å se skjev ut... Lenke til kommentar
nree Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Du har veeeldig god grunn til og være stolt av pcen din!! KUTGW Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Har netopp lest igjenom hele prosjektet Vil bara si at det ble "JÆVLIG" bra! Bøyer meg ned og tilber dette kabinett EDIT: Leif var her, og han er fortsett her. Jeg vil ikke oppmuntre ham til å komme igjen flere ganger, derfor blir han. Endret 7. august 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Leste netopp hele, sykt bra mod Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 *bumpe tråden litt* Sykt bra mod dette her Veldig stillren og rå Likte den lille utstikkeren i front Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Du har bumpa den to ganger nå rett etter hverandre Men sykt bra mod, det må jeg si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå