MagE Skrevet 9. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2004 mykket bra den var veldigt fin. jeg ser nesten ingen likheter mellom det du begynte med og det du har nå *like grønt* Lenke til kommentar
Zo9X Skrevet 10. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2004 Meget pent Må si resultatet avikte en god del fra resultatet Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juli 2004 Hyggelig aa hoere at dere likte det folkens. Det som er igjen av arbeid blir lagt paa is paa ubestemt tid. Har andre ting aa jobbe med som jeg prioriterer, blant annet neste prosjekt Er paa Mallorca saa sorry for skriftspraaket! Snakkes.. Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 25. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 Fy faen så konge Du vil jeg si er den nest beste modderen på forumet, etter snekker`n Smart måte den med floppy Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 Synest dette er like bra som mitt , husk også at det er en vesentllig forskjell på våre worklogger jeg bygger i tre og han bygger om et eksisterende kabinett , dette gir forskjellige utfordringer så å si at det ene er bedre enn det andre blir feil . Gir full honør for den jobben som er gjordt her Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) La oss ikke gå igjennom taket folkens, selvom det er hyggelig. Men la oss konstantere at denne loggen er død. De små forandringene jeg har gjort har ingen betydning for dere, så jeg kommer ikke til å legge de opp heller. Nei nå begynner innkjøp til neste prosjekt i denne uken, og oppstart til neste helg om alt klaffer. Endret 25. juli 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 Noe du vil røpe om ditt neste prosjekt? Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 25. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 Pent det skal du ha Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Noe du vil røpe om ditt neste prosjekt? Hvis du ser på side 17 så vil du se skisser av mitt neste prosjekt. De er ganske så enkle og grove, men det gir deg en liten ide av hva som skal lages. Vil ikke røpe så altfor mye før jeg setter igang, men kan si et par ord. - Skal primært fungere som en server, men ved å hive inn et bedre grafikkort kunne ta det avgårde på LAN. Grunnen er at Makeover er veldig skjørt, og vil aldri overleve en flytur til f.eks TG. Derfor skal prosjektet kunne romme alt av utstyr utenom skjerm. - Vannkjølt (Om mulig) - Speilfinish. Alt skal sparkles etter at det er satt sammen slik at du får følelsen av at kabinettet er skjært ut av et stort stykke tre. Om jeg får speilfinish eller ei er ikke så utrolig viktig, men jeg skal prøve. Får mest sannsynlig lånt ei lakksprøyte som vil hjelpe en god del. - Kunne pakkes sammen slik at den ikke blir høyere enn selve kabinettet. Dvs at hk beholderen skal kunne legges imellom slik at den blir veldig lav. Dette for å prøve å få den ned i en koffert for transportasjon. Men tviler dette går, så jeg får heller lage en. Det er en del saker som skal implementeres i denne boksen fordi den skal brukes til filmframviser og primært filserver og spilleserver. Det er vel det jeg vil si på dette tidspunktet.. Endret 25. juli 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
Flames Skrevet 25. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 Gleder meg til neste prosjekt, bamsefar! Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Hva med en LEGO kasse? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 (endret) - Skal primært fungere som en server, men ved å hive inn et bedre grafikkort kunne ta det avgårde på LAN. Grunnen er at Makeover er veldig skjørt, og vil aldri overleve en flytur til f.eks TG. Derfor skal prosjektet kunne romme alt av utstyr utenom skjerm. På meg så virker den kassen som en svæær kasse.. som så vidt blir flyttbar.. Håper virkelig jeg tar feil:) Endret 24. august 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 24. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Det er liv. Vel, jeg lever jeg også. Går riktignok igjennom en familiekrise som jeg ikke har lyst å fortelle så mye om, men det er en grunn til at det ikke har skjedd noe her. Stig-Arne: Forestill deg en 17" lcd skjerm foran deg. Legg til en 3.5" bay på hver side, pluss 4-5 cm. Så bred blir den. Høyden blir ca. tre harddisker i høyden pluss 4-5cm mellomrom mellom dem. Mao litt over 20cm, nærmere 25 (så er det da selve materlialet som er 3cm tykke sponplater så det blir vel egentlig ca. 30 cm) Den siste veien er da bakover i dybden som blir lengden til et hovedkort pluss 20cm ca. Helt nøyaktige mål har jeg ikke siden jeg fortsatt holder på å skisse, når jeg har tid. Sigga: Lego? Tror jeg kastet alt jeg hadde som 12åring. Og kommer ikke til å kjøpe nytt Endret 24. august 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 kan jo komme av at jeg har sett sketchup tegningen, og at den ikke var tegnet i målestokk Men ellers.. gleder meg til å se ett ferdig produkt Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Kjempebra prosjekt, Bamsefar. Synd at du har hatt så mye uflaks, men det ordner seg nok skal du se Endret 26. august 2004 av Kasp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå