Gå til innhold

Prosjekt:Makeover [105%] Bilder: 7/7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan jeg leie deg til modding bamse ? :p Fy søren, strøkent kabinett! HERLIG!  :dribble:

Klart det, men jeg tar en høy timespris, og godtar ikke betaling i honning bare så det er sagt ;)

Søren og :cry: jeg som hadde kjøpt inn masse honning :p

.. Får vell lage meg noe til sommeren vell, av tre selvsakt ;)

Lenke til kommentar

bamsefar: Endelig. Har ikke fått kontakt med forumet den siste halvtimen. Beklager dette

om ikke du driver i service bransjen har du gått bommetfælt :p

najs prosjekt, kunne alle ha tatt seg like bra på tak som deg, hadde man sluppet alle som paster lian liene sine, med det meste ferdig lagd, uten noe særpreg, eller uten at noe er ordnet selv. det er vel den grunnen til at jeg ikke gidder å poste UV acryl kabinettet mitt, fordi det er ikke modda, er bare litt spesielt, men alle andre, no offense, post i vei :thumbup: uansett, nye prosjektet blir phetT!! du har ikke vurdert å legge komponenter i sånn veske? har sett det på cebit eller noe som prototyper.. :p GL!

hva slags priser vant du egentlig på prosjektet?

Lenke til kommentar
bamsefar: Endelig. Har ikke fått kontakt med forumet den siste halvtimen. Beklager dette

om ikke du driver i service bransjen har du gått bommetfælt :p

najs prosjekt, kunne alle ha tatt seg like bra på tak som deg, hadde man sluppet alle som paster lian liene sine, med det meste ferdig lagd, uten noe særpreg, eller uten at noe er ordnet selv. det er vel den grunnen til at jeg ikke gidder å poste UV acryl kabinettet mitt, fordi det er ikke modda, er bare litt spesielt, men alle andre, no offense, post i vei :thumbup: uansett, nye prosjektet blir phetT!! du har ikke vurdert å legge komponenter i sånn veske? har sett det på cebit eller noe som prototyper.. :p GL!

hva slags priser vant du egentlig på prosjektet?

Akkurat det svaret på en gammel post skjønte jeg ikke helt, men det gjør ikke noe.

Jo faktisk, jeg fikk en syk ide om å prøve meg på og senke alt ned i vann, men vanlig vann, ikke fluorisert (skrevet riktig?)

Vet Skrue har gjort dette, og tapte kampen, men jeg vil likevell prøve. (med et eldgammelt vrak først selvfølgelig)

Lenke til kommentar

Jeg er ikke idiot heller da ;)

Skrue gjorde sikkert en enorm jobb med isolering, men han kan ha bommet på et viktig område rundt socketen (Syns å huske at det var der det gikk ille)

Uansett, selv om jeg har enormt lyst til å prøve, så får jeg legge det av meg. Kommer sikkert til å forandre på maskinen etterhvert og da er ikke dette riktig metode. Men hadde vært artig å prøvd som et eksperiment.

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Syk diamant en må ha da den må være i ett stykke ;)

Har en lyst å prøve så er det bare å gjøre det (selv om lommeboken nok løper og gjemmer seg ganske fort av prisene på råvarer og utstyr en vil trenge for å bearbeide det :scared: ).

Bamsefar: du skal ikke prøve deg med det nest beste; Direct Die da? :yes:

Endret av AveMORphine
Lenke til kommentar

Kanskje..

Har litt mer lyst å prøve meg på Cascade designet som Skrue snakket varmt om i en annen tråd. Ikke så mye bearbeiding med metallet, bare et par hull, men mer jobb med plast for å lage et dysesystem. Og akkurat der har jeg noen som kan hjelpe meg så jeg får se. Aller helst så skulle jeg gjerne fått kjøpt, men jeg har ikke råd til to vannsystemer.

Hvertfall ikke to kjøpte.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...