Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Prosjekt:Makeover [105%] Bilder: 7/7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke sats på det. Kanskje jeg begynner å jobbe med trekassen om 2 måneder eller noe slikt, men først og fremst så skal jeg ha en laaaang pause.

Blir garrantert lettere denne gangen, siden jeg nå har en del erfaring, og siden alt kommer fra bunne av. Kan umulig se at dette skal bli noe vanskelig, utenom at det kommer til å ta tid å bøye all plexien for å lage beholderen.

Den som venter på noe godt....

Lenke til kommentar

Skal ha noen vifter bak i nærheten av PSU. Tenker jeg tar å lager et par luftehull fremme rundt åpningen av hver fot.

Det som jeg mest sannsynlig kommer til å gjøre er å få tak i mange eldre harddisker til en billig penge. Serveren skal brukes som fil server for det meste og kanskje dedicated server til spill når jeg har lan.

Har to 20gb harddisker som såvidt utvikler varme. Om jeg får tak i flere så trenger jeg ikke mer kjøling enn luftgjennomstrømning. Skal absolutt ikke ha noen tornado, så en del av poenget blir å gjøre den så stille som mulig.

servX var ikke dumt :hmm:

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Gratulerer med et storslagent kabinett/mesterverk!

Jeg har nå sittet i litt over en time, og lest igjennom hele denne topicen! Jeg angrer ikke for og si det sånn! Er så storslagent og flott så jeg har ikke ord for det!

Du er sikkert stolt av den, som i bunn og grunn ikke er så rart ;)!

Jeg ønsker deg lykke til videre med evt. senere prosjekter!

Og BTW! Gratulerer med dagen som er imorgen :D

Lenke til kommentar
Gratulerer med et storslagent kabinett/mesterverk!

Jeg har nå sittet i litt over en time, og lest igjennom hele denne topicen! Jeg angrer ikke for og si det sånn! Er så storslagent og flott så jeg har ikke ord for det!

Du er sikkert stolt av den, som i bunn og grunn ikke er så rart ;)!

Jeg ønsker deg lykke til videre med evt. senere prosjekter!

Og BTW! Gratulerer med dagen som er imorgen :D

Takk, den er i dag da riktignok, men takk for tanken. Jo er svært fornøyd. Har noe småpjusk igjen og starter på Onsdag med det. Påskeferien har gjort meg i moddeform, og jeg har svært lyst til å starte med neste prosjekt allerde nå, men eksamenene begynner sånn smått å dukke frem i horisonten og det ser ikke lyst ut :nei:

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...