Gå til innhold

Prosjekt:Makeover [105%] Bilder: 7/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pent arbeid! Har de to knappene som stikker opp i "bassenget" foran noen funksjon?

Nettopp det de har. Vist du ser på det første bildet i den siste posten min med bilder så ser du at det er festet to trykkbrytere på dem. Mao de er de nye start og restart bryterene mine. Uv leds kommer også inn i dem.

 

Og takk så mye for ros. Testet alt i går og alt fungerte nydelig, MEN over natten så har det ene dekselet til psu'en blitt revet løst og har dratt opp en lodding, som gjør at jeg har ENDA en gang en kortsluttning. Får fikse det fort som bare pokker. Har liten lyst til å måtte kjøpe enda en strømforsyning.

Lenke til kommentar

Det var det jeg var redd for. Etter at jeg lakket og farget dusjlangene så er det vist en kortsluttning inni en av dem. Eller rundt lysene i molexkontaktene. Så da river jeg ut hele greia og legger plastslanger rundt. Er luta lei alt som heter kortsluttninger osv. Å leke med elektrisitet er åpenbart ikke noe for meg. :wallbash:

Lenke til kommentar

Endelig var krisen over. Dusjslangene var virkelig synderen. Vet jeg lovet bilder av hele vidunderet i dag, men siden jeg har feilsøkt i hele dag og så reparert strømforsyninga så har jeg ikke fått festet plexien på dørene. Og nå er det uansett for mørkt.

 

I morgen...

Lenke til kommentar

Tok et par bilder av rakkeren. Er ikke ferdig med den enda riktignok. Har et plexi panel som skal over, men det skjer ikke på leeeenge om dere skjønner hva jeg mener ;)

 

grundigliten.jpg

 

Denne gangen gjorde jeg alt virkelig nøye. Skal aldri igjen rushe når det gjelder elektronikk. ALDRI!

 

ferdigliten.jpg

 

ferdig2liten.jpg

 

(8.April fyller jeg år. ;) )

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Takk på forskudd. Har ikke før om 5 dager da, men pytt.. :blush:

 

Forresten glemte nesten. Jeg er med i konkurransen!

Ikke at det hjelper så mye siden bildene sugde. I tillegg glemte jeg å fortelle hvilket kabinett det en gang var. Huff...

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Da var den store dagen her. Herfra er det bare et par små modder igjen, og dere skal selvfølgelig få se de etter hvert.

Vel her er de. De (nesten) ferdig bildene av en kasse som har til sammen, grovt regnet, tatt 2 og en halv måned av livet mitt. Og de månedene har vært både en fornøyelse og et mareritt. Som de fleste har fått med seg så har jeg møtt en del motgang, i form av ødelagt hardware, og en del uflaks.

 

Uflaksen har heldigvis snudd, og jeg begynner endelig å bli ferdig.

På tide, har jeg hørt hos noen, og jeg er så enig.

 

Men nok pjatt. La oss ta en titt..

 

Først av alt la oss ta en titt på det dere ikke har sett så godt tidligere. Nemlig dekselet til vanntanken og det foran luftehullene.

 

dekselliten.jpg

 

deksel1liten.jpg

 

Ble veldig fornøyd med disse. Den grønne filmen er svært mørk, og i bakgrunn av den sorte så ser du nada. Så for å fikse det så sprayet jeg alle dekselene som skulle være grønne og som blir rettet mot den sorte filmen, med den grønne uv sprayen.

 

Så la oss se på hele fronten

 

foran1liten.jpg

 

Nok engang. Grønn fargen er ikke så lys. Får ikke et bedre bilde av den, skjønner ikke hva jeg gjorde når jeg fikk den riktige fargen av knappene i garasjen.

Anyway, la oss se på innholdet.

 

venliten.jpg

 

Vel, litt rotete ser det kanskje ut, men det er ikke så ille. Kunne sikkert gjort det bedre, men jeg føler ikke for det akkurat NÅH ;). Husk grønnfargen.

 

Så nå som vi har sett det meste, hva med at vi ser på hvordan alt ser ut med sidedørene på?

Næææ ikke enda.

La oss se på en artig funksjon

 

bak1liten.jpg

 

Gjemt unna, virker som den skal, og den er litt trixy. Akkurat som jeg ville ha det.

 

Så, nå er det vel på tide med noen bilder alle dørene på?

Joda, men la oss først se på hvordan kabinettet så ut når jeg kjøpte det.

 

Orgkabinett.JPG

(Bilde hentet i fra 3DFXCool)

 

Så ser vi på hvordan alt ser ut nå. Ligner det? :nei:

 

forhoyliten.jpg

 

forvenliten.jpg

 

bakliten.jpg

 

Ligner det? :thumbup:

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...