Gå til innhold

Prosjekt:Makeover [105%] Bilder: 7/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som sagt, her er de. Skal ta bedre bilder i kveld og i morgen, og jeg skal komme med bilder under produksjon. Men nå skal jeg slappe av. Er litt deppa også siden jeg ikke vet om jeg er med eller ikke, og siden bildene bokstavlig talt sugde. Ikke fikk jeg et godt bilde av fronten heller. Vet ikke hva jeg tenkte på når jeg tok den med ut i snøen, men det hørtes bra ut i går kl.02.31. Lagde meg en liten borge også, men hele greia sank igjennom. Helt tragisk.

 

Huff, jaja, uten å syte mer så her kommer de.

 

11.jpg

 

22.jpg

 

33.jpg

 

55.jpg

 

Bedre bilder skal komme, og jeg skal poste helt til jeg er helt ferdig. Har fortsatt mye arbeid igjen, men det er mest småplukk i forhold.

Lenke til kommentar

Flott å få se den skikkelig.

 

Maskina di blei skikkelig flott! Jeg er imponert!

 

Noe ble litt annerledes enn jeg hadde sett for meg, uten at det er negativt. Er drevrammene så grønne som de ser ut på bildet?

 

Skal du ha lys inni slik at du får frem utskjæringene? På bildene kommer de ikke så godt frem.

 

Et svært godt arbeid, Bamsefar!

 

(hva fikk deg til å ta med deg datamaskina di ut i snøskavelen? :ermm: )

 

(fikk du sendt ny mail med forandret adresse?)

Lenke til kommentar

Har funnet ut at det er kameraet selv som ødelegger grønnfargen. Akkurat som den gjør med gul. Grønnfargen er noe alla Glowmotion. Litt mørkere. Har uvlys inni som jeg håper fremhever mønstrene.

 

Hvorfor snøskavla? Tja spør gudene. De eneste rommene jeg kunne ha tatt bilder i er svært mørke, og jeg ville få opplyst så mye som mulig.

I går natt når jeg laget borgen virket det som en god ide, men når du har 5min på deg til å ta bildene, redigere dem, og sende dem inn så er det langt i fra riktig. Kabinettet sank igjennom sneen og jeg var på vei til å dra det inn igjen, men klokka tikket altfor fort og jeg måtte ta noen bilder. Har en del rette arbeid, som jeg ser jeg må fikse. Ble altfor mye stressarbeid som langt i fra ble så pent.

 

Skal nå ta kvelden og jobbe videre i morgen. Om jeg kom med i konkurransen eller ikke, får så være. Jeg vet selv hvor bra det er og det er det eneste som teller. Litt surt riktignok om jeg ser at jeg hadde hatt en god sjanse på pallen, om det ikke hadde vært før bildene.

Håper forresten at jeg får pm fra DesertGlow med svar om det kom med eller ikke. Hater å vente..

 

Synd jeg ikke fikk tak i et ordentlig kamera så jeg får delt hva jeg ser med dere. Men i morgen skal det komme ordentlige bilder av absolutt alt. Skal prøve å si meg så som så ferdig også i morgen.

Lenke til kommentar

Synd å høre at det gitt så dårlig på selve dagen! Men kabinettet ser bra ut, og du har gjort en utrolig jobb med det, det teller litt ;) Håper DesertGlow har hjerterom og lar deg bli med...

 

Stilig beskriver kabinettet ditt godt... men savner et bilde av fronten... :roll:

Lenke til kommentar

Sorry Karamba, men bildene du redigerte, viser laaangt i fra hvordan det virkelig er, og jeg vil ikke at folk skal få feil bilde av maskinen.

 

Skal legge opp noen bilder av hvordan noe har blitt, blant annet et godt bilde av fronten. Disse bildene er i fra i dag når jeg satt alt ordentlig sammen. I går så var alt bokstavlig talt løst.

Litt synd at bildene jeg tar i morgen ikke kommer med i konkurransen for det hadde bedre sjansenen mine betraktelig. Får finne på noe lurt, hmm utpressing? ;):p

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

11.jpg

 

Den ekte grønnfargen

 

22.jpg

 

30 min til min deadline.. Rart at jeg i det hele tatt rakk det..

 

33.jpg

 

Sett disse før? ;)

 

44.jpg

 

Dette er hva dekselet foran psu'en er bygd opp av. Kommer med bedre bilder i morgen.

 

66.jpg

 

Behold the beauty..

 

 

Hvis alle ser på det første bildet. DETTE er slik GRØNNFARGEN EGENTLIG ser ut.

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...