Gå til innhold

Prosjekt:Makeover [105%] Bilder: 7/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
300kr?

uansett.. gleder meg til bildene..

hadde vært fint om du skrev ekstra gode forklaringer til hva som ble feil, da det beste er å lære av andres feil, og ikke av egne... :hmm:

Skal gjerne besvare dine spørsmål... senere.. OM jeg blir ferdig (denne set-backen ødelag for mye av tiden jeg hadde satt av til å legge på filmen) så blir det så close så close som det går ann.

(Grunnen til at buen knakk, var at den ikke var ordentlig avkjølt når jeg satt den på rommet mitt og muligens knakk den av de rundt -2 -3 gradene der

 

Dekselet måtte jeg lage på nytt fordi jeg har minimalt av slangelengde igjen inne i kabinettet. Jeg finberegnet hvor den skulle stå og kuttet dermed av kabler akkurat lange nok. Når da tanken kom et par cm lengre opp så roterte tanken og hullene ble da feiplassert. Kunne ha montert dekselet på, men det hadde da vært montert på halv fjorten)

 

Har snakket med DesertGlow og har fått lov til å levere inn torsdag før kl.18.00 (skulle kanskje ikke si det høyt :blush: ).

Ikke at det hjelper meg så utrolig mye siden jeg ikke er hjemme før kl. 1600. Så i på torsdag er jeg redd det blir litt fravær fra skolen.

 

300kr. Syns nesten det var flaut når jeg sto der, med plexi til langt over armene. Så godt hva jeg egentlig skulle betalt, og det var godt over lappen. De gikk nok med et kraftig tap der, men så har karen nærmest fått verktøy hos fadern opp igjennom årenes løp.

 

Tror jeg nøyer meg med et glass honning og en kopp te, granhus ;)

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar
Det blir litt av en innspurt mot målområdet... lykke til og håper du rekker alt! Viktigste er ikke å bli ferdig til konkurransen, men til TG ;) det gir deg noen ekstra dager...

Om jeg hadde kommet meg dit ja. Blir ingen TG tur på meg i år. Ingen av vennene mine som skulle være med ned hadde råd, og jeg gidder ikke å dra alene, selvom jeg møter mange kjente. Neste år...

Lenke til kommentar
300kr. Syns nesten det var flaut når jeg sto der, med plexi til langt over armene. Så godt hva jeg egentlig skulle betalt, og det var godt over lappen.

Synes faktisk at dette var litt dyrt. Det var jo ganske små priser du fikk med deg og da kan man ikke sammenlikne total arealet mor standard areal-pris. Sånne småbiter er det lite sansynelgi at de får solgt uansett. Det er derfor man får det så "billig". Sist jeg hentet plexi fikk jeg nær 1 kvadratmeter fordelt på 4 biter og det var 6mm alt sammen. Men da holdt jeg på å få bakoversveis når han etter en lengere tenkepause sa "ja..... gi meg en 100-lapp, da"

 

Men selvsagt billigere enn de som ikke har vett til å ta i mot det "kappet de får kastet etter seg" og betaler full kvadratmeter pris fordi de har funnet ut at de trenger totalt litt over 0.5m^2.

 

Men....lykke til videre :) blir du ferdig før midnatt?

Lenke til kommentar
300kr. Syns nesten det var flaut når jeg sto der, med plexi til langt over armene. Så godt hva jeg egentlig skulle betalt, og det var godt over lappen.

Synes faktisk at dette var litt dyrt. Det var jo ganske små priser du fikk med deg og da kan man ikke sammenlikne total arealet mor standard areal-pris. Sånne småbiter er det lite sansynelgi at de får solgt uansett. Det er derfor man får det så "billig". Sist jeg hentet plexi fikk jeg nær 1 kvadratmeter fordelt på 4 biter og det var 6mm alt sammen. Men da holdt jeg på å få bakoversveis når han etter en lengere tenkepause sa "ja..... gi meg en 100-lapp, da"

 

Men selvsagt billigere enn de som ikke har vett til å ta i mot det "kappet de får kastet etter seg" og betaler full kvadratmeter pris fordi de har funnet ut at de trenger totalt litt over 0.5m^2.

 

Men....lykke til videre :) blir du ferdig før midnatt?

Et ord: NEI

(Men det ordner seg nok ;)

 

Joda, hadde dette vært småbiter som lå løst omkring så hadde det vært en smule dyrt, men jeg fikk rett av en 2kmv plate, og de kuttet det perfekt opp for meg.

Nå må jeg innrømme at de vanligvis er ekstremt dyre, så i forhold til hva jeg måtte ha betalt (1000kr -->) så var det skambillig.

 

Om tysklæreren min skulle se dette, sorry at jeg lyger i morgen og sier jeg ble syk, men noen ting er litt viktigere enn en tysktime. :p

Lenke til kommentar

Får en ekstremt stressende dag i morgen. Akkurat nå har jeg en pause. Har holdt på i ett siden jeg kom hjem kl.15.00. Alt har nå endelig fått på film, og absolutt alt passer perfekt. Noen småproblemer har jeg riktignok støtt på. For å feste plexien på dørene, har jeg bestemt meg for å bruke popnagler, siden jeg ikke har plass til å montere skruer og mutter. Men etter et par prøver så har jeg fått en 2/5 sjanse for at plexien sprekker. Noen som har noen råd til hvordan jeg skal unngå dette?

(Metallet er 2mm og plexien er 3mm)

Lenke til kommentar
lim??

Får stygge merker da. Til og med blank silikon ga meg seriøse merker.

Problemet er at siden jeg brukte film, så er det ekstremt lett at filmen blir farget rundt området limet eller silikonet brukes. Og filmen er vendt ned, for best effekt og for å skjule noen "riper" (fettflekker som ikke går bort)

 

Om noen skulle lure, så ja jeg har bommet kraftig på prioritering

Lenke til kommentar

Tror det er en liten misforståelse ute på gang. Jeg legger ikke plexien bak metallet, men oppå metallet. Har alltid hatt lyst til det, og det skjuler en del av feilene jeg gjorde når jeg kuttet/pusset mønsteret i toppen og på siden

 

Men likevell, skal prøve det. Driver på fortsatt jeg..

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Vel, da har jeg en god nyhet og en dårlig nyhet å fortelle.

Jeg ble ferdig innenfor fristen jeg fikk hos Desertglow, men det ser ut som om at jeg ikke får sendt inn bidraget. Får beskjed om at mailen ikke fins. Har sendt pånytt nå, kryssser fingrene på den ikke kommer tilbake.

 

Noen som vil se? ;)

Lenke til kommentar

Nei vel da ;)

 

Hehe, trengte vel egentlig bare en litt oppkvikker. Jeg har holdt på i hele natt og dag, og jeg er utslitt. Har et par bilder som jeg skal laste opp nå (de er forresten de jeg sendte inn til konkurransen, og ja jeg vet de suger, men når klokka er 17.55 og du har frist til 18.00 så er det det beste du får til. )

Skal rundt 8 halv 9 tia, gjøre meg ferdig. Jeg fikk ikke limt på fronten, og noe ble skjevt. Har nå holdt på i ett med denne siden lørdag kveld. Og har ikke gjort annet utenom skole og 6 timer søvn hver dag.

 

Så det jeg vel prøver å si er, hvis du ikke har noe godt å si, så ikke si det. Jeg trenger ikke det akkurat nå ;)

 

Par minutt så kommer bilder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...