Antihero Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg har lagt inn oppsettet fra Akira men når jeg skal ta innstillinger på MMS skjer det ingenting. jeg velger åpne men nei ingenting skjer. hvis jeg prøver innstillinger på e-post eller sms så kommer jeg rett inn. men mms vil ikke! hva i all verden skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 mms på 6600 funker ikke før telenor og netcom får igang tcp/ip i serverne sine fordi det er den protokollen 6600 bruker. Lenke til kommentar
akseln Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hva med å slette MMS innstillingene og legge inn ett nytt tilgangspunkt med riktig oppsett for MMS? Det er vel i utgangspunktet ikke noen forskjell på om et tilgangspunkt er WAP/data/MMS. Først lager du ulike tilgangspunkt som du godt kan kalle WAP/data/MMS med de riktige innstillingene fra din leverandør (NetCom/TnM). Så setter du opp de ulike tjenestene til å bruke det riktige tilgangspunktet. "Tjenester" bruker WAP-tilgangspunktet, Mulitimediameldinger bruker MMS-tilgangspunktet, mens email bruker data-tilgagnspunktet. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Euology hjalp meg med å resete tlfen og da gikk det som smurt Endret 18. november 2003 av Antihero Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå