Kiiips Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Hei. Jeg har et spørsmål angåene neseskylling med med grønn kanne (slik som man får kjøpt på apoteket). Er det noen her som har tips til hvordan man bør gå frem for å få vannet til å virkelig skylle i nesa? Mao slik at det kommer ned i svelget og man kjenner saltvannet i halsen. Prøvde å følge bruksanvisningen, men fikk det ikk helt til. Takk for svar. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Meningen er vel bare å renne inn ene neseboret gjennom og ut igjen på andre boret. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Mao slik at det kommer ned i svelget og man kjenner saltvannet i halsen. Er det ikke det man vil unngå`?`man ønsker vel å skylle sinusene? eller bihulene?? "ethmoidal bulla" "maxillary sinus" osv ??? eller har jeg missforstått? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Disse skal brukes slik Gavekort viser. Det skal ikke ned i halsen. Lenke til kommentar
Kiiips Skrevet 23. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2016 Meningen er vel bare å renne inn ene neseboret gjennom og ut igjen på andre boret. i know, men det går ikke igjennom til det andre neseboret.. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Litt trening så går det. Helt normalt å lete litt etter teknikken. Antar du har fri passasje i begge neseborene. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Funker ikke hvis du er for tett. I hvert fall har ikke jeg fått det til da. 1 Lenke til kommentar
Kiiips Skrevet 26. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2016 trodde at jeg hadde fri passasje i begge nesebordene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå