Gå til innhold

Skodje prestregard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et flott og velkomponert bilde dette fra prestegården i Skodje. Fine farger og en god skarphet

Mvh Torbjørn

Takk for det Torbjørn! Vanskelig å få tatt et skikkelig bilde av den, for hele Skodje er blitt et stort byggefelt! Nesten all dyrkamark her er blitt byggefelt. Det er i grunna trist å se synes jeg. Vi har da nok plass i Norge, så vi trenger da ikke bruke dyrkamark til boliger.

Det var dagens lille frustrasjon..;)

Lenke til kommentar

Hei,

omfatter prestegarden husa på begge sider av veien?

Spesielle og uvanlige vinduer på låven.

Pent kompet vinterbilde i fint format uten saltsuppevei :)

Mvh Oddmund

Flott miljø/vinter bilde :) Syns det skulle vært lite mere forgrunn ;) ​

God helg !

Leif :cool:

Fint landskapsbilde. Et must å betrakte i såkalt fullstørrelse.

Mvh Ragnar

Vakkert vinterland :)

Hei alle sammen!  Dette er strengt tatt ikke en prestegård lenger, den ble solgt til en privatmann.  De underlige vinduene i løa kan være fordi den er bygd om til selskapslokale nå.  Jeg tror nok at alle bygningene i tunet hører til gården. 

Jeg hadde mer forgrunn i bildet i originalen, men den besto i mange hustak fra et byggefelt av rekkehus.  Jeg valgte å kutte dem vekk.  Så ble det som det ble igjen, men litt mer forgrunn skulle det gjerne vært, jeg er enig i det. :)

Tusen tak for fine tilbakemeldinger alle sammen, og ha en fortryllende aften! :)

Lenke til kommentar

Hei,

omfatter prestegarden husa på begge sider av veien?

Spesielle og uvanlige vinduer på låven.

Pent kompet vinterbilde i fint format uten saltsuppevei :)

Mvh Oddmund

Flott miljø/vinter bilde :) Syns det skulle vært lite mere forgrunn ;) ​

God helg !

Leif :cool:

Fint landskapsbilde. Et must å betrakte i såkalt fullstørrelse.

Mvh Ragnar

Vakkert vinterland :)

Hei alle sammen!  Dette er strengt tatt ikke en prestegård lenger, den ble solgt til en privatmann.  De underlige vinduene i løa kan være fordi den er bygd om til selskapslokale nå.  Jeg tror nok at alle bygningene i tunet hører til gården. 

Jeg hadde mer forgrunn i bildet i originalen, men den besto i mange hustak fra et byggefelt av rekkehus.  Jeg valgte å kutte dem vekk.  Så ble det som det ble igjen, men litt mer forgrunn skulle det gjerne vært, jeg er enig i det. :)

Tusen tak for fine tilbakemeldinger alle sammen, og ha en fortryllende aften! :)

OK! :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...