autistisk Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Hvorfor står det stille i produksjonene av nye programvarer? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Står det stille? Det kommer jo ny programvare daglig :-) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Jeg forstår ikke spørsmålet. Er det et spesifikt program du tenker på? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Det kommer ny versjon av facebook 2 ganger om dagen og ny versjon av Amazon 10 000 ganger om dagen, så nå skjønner du kanskje hvorfor alle har sluttet å bruke programvareversjoner. Lenke til kommentar
autistisk Skrevet 23. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2016 Jeg forstår ikke spørsmålet. Er det et spesifikt program du tenker på? Jeg tenker på powerdirector og videostudio. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Jeg forstår ikke spørsmålet. Er det et spesifikt program du tenker på?Jeg tenker på powerdirector og videostudio.Da må du jo nesten si det da ..? 4 Lenke til kommentar
autistisk Skrevet 23. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2016 Jeg forstår ikke spørsmålet. Er det et spesifikt program du tenker på?Jeg tenker på powerdirector og videostudio.Da må du jo nesten si det da ..? Jeg sa det jo nå. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Jeg tenker på powerdirector og videostudio. Det er fordi slik programvare tar lang tid å produsere, og markedet etterspør ikke konstant innovasjon. Jeg tror ikke det på noen måter står stille, men at det bare tar lang tid. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Jeg forstår ikke spørsmålet. Er det et spesifikt program du tenker på? Jeg tenker på powerdirector og videostudio. Fordi det er "B-programvare" utkonkurrert av industristandarder som Final Cut, Premiere Pro osv. Du kan vurdere å anskaffe deg programvare som hele tiden utvikles og brukes av mange. Det er en grunn til at så mange velger disse. Eventuelt noe som er open source. Jeg bruker forøvrig en del programvare som ikke støttes lengre og det kommer jo ikke flere oppdateringer, men noen ganger er de fortsatt perfekt for mitt bruk. Så man kan jo enten være fornøyd med at det ikke kommer flere versjoner eller finne noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå