Gjest member-296438 Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 The Ring Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Lekkert! :-D Irriterte meg litt over den ørlille tilten i horisonten, men det er mitt problem ;-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Haha! Jeg er som Gro, irriterte meg over tilten jeg også! Huffameg! Ellers er det kjempefint og godt komponert. Det finnes endel av disse langs kysten gitt! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Kvinnfolk...... Jeg har jo som regel skråblikk på det meste...som menn flest. Trodde en ble litt lurt av den skjeve muren og at pinnen var i vater. Mente bildet var ok før jeg eksporterte, men gikk inn og sjekket. 0,5 grader skjevhet....så da fikk dere rett, som så ofte.... Uansett, hyggelig dere stakk innom:-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Enkel, men ikke desto mindre en god komposisjon. (Det enkle kan ofte være det beste). Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Enkel, men ikke desto mindre en god komposisjon. (Det enkle kan ofte være det beste). Mvh Ragnar Takker:-) (Handler på Rema i tillegg.....) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Det er jo godt du har ringen å holde deg fast i når du ser skeivt på tilværelsen. Kunne forresten ha tenkt meg å kutte halvparten av himmelen her og få bildet i langstrakt panorama for det gir samtidig mer dybdefølelse. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Det er jo godt du har ringen å holde deg fast i når du ser skeivt på tilværelsen. Kunne forresten ha tenkt meg å kutte halvparten av himmelen her og få bildet i langstrakt panorama for det gir samtidig mer dybdefølelse. Roar Takker for innspill Kneppen. Ikke alltid godt og finne noe faste holdepunkter alltid, men her åpna det seg en mulighet..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg