Wonderchin0 Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Hei! Jeg er student på Universitetet i Bergen, og har funnet på en god ide til en sosial media applikasjon. Dessverre kjenner jeg ikke så mange apputviklere og/eller informatikkstudenter fordi jeg selv studerer petroleumsteknologi. Derfor håpet jeg å komme i kontakt med noen erfarne og/eller dyktige apputviklere/informatikkstudenter, som kunne tenke seg å jobbe på dette prosjektet med meg. Så for meg 3-4 stykker i tillegg til meg. Man må ikke komme fra Bergens området. Jeg har bodd i Oslo tidligere og har familie der, så Oslo er et like godt, om ikke bedre utgangspunkt å basere denne lille startup-en fra. Appen skal utvikles for iOS og Android, eller muligens bare PC (nettleser) hvis kun det er mulig. Dette kommer selvfølgelig an på kompetansen til de som jeg kommer i kontakt med. Kom hit fordi jeg håpet noen kunne dytte meg i riktig retning. Hvis det også er noen som leser dette og føler de vil være med på team-et og bidra så bare send en melding. Hvis det er noen som også vet om et spesifikt forum for dette her i Norge hvor man kan komme i kontakt med dyktige folk så er det supert! Takk for alle svar! PS! Jeg har allerede gjort en del forarbeid (design documents etc.), så neste steg er å få sammen et lite team og lage en prototype, og etter det muligens "incorporate" og sikre rettigheter og skaffe finansiering. Men det viktigste nå i begynnelsen er bare å få begynt på arbeidet. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 da er det bare å vente på leksa om at en ide ikke er verd noe som helst.. 3 Lenke til kommentar
Konsul Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Har du gjort validering av ideen din? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Du må regne med å betale dem timespris. Lenke til kommentar