Leaf Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Pool feirer som de har vunnet ligaen. Lov å feire, men trenger ikke å ta helt av. Er lov å feire når man sikrer seieren så sent i kampen. Synes det er morsomt å heie på ett lag som har spillere + trener-team som viser slike følelser. Alt er bedre enn LvG som ser ut som han har spist dritt uansett resultat. 2 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Pool trengte det, så skjønner det feirer godt. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Pool feirer som de har vunnet ligaen. Lov å feire, men trenger ikke å ta helt av. Er lov å feire når man sikrer seieren så sent i kampen. Synes det er morsomt å heie på ett lag som har spillere + trener-team som viser slike følelser. Alt er bedre enn LvG som ser ut som han har spist dritt uansett resultat. Helt enig. Teit kommentar av AN. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Sarkasme funker dårlig på nett cou10nho. 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Pool feirer som de har vunnet ligaen. Lov å feire, men trenger ikke å ta helt av. Er lov å feire når man sikrer seieren så sent i kampen. Synes det er morsomt å heie på ett lag som har spillere + trener-team som viser slike følelser. Alt er bedre enn LvG som ser ut som han har spist dritt uansett resultat. Det er jeg helt enig i. Jeg elsket å se de scenene når de feira Lallana sitt mål sammen med Klopp, gåsehud over hele kroppen. Det var feiringa etter kampen jeg tenkte på de tok litt for av. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Sarkasme funker dårlig på nett cou10nho. Når var jeg sarkastisk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Står ingenting om målet til lallana på vglive, hva skjedde? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 (endret) Sarkasme funker dårlig på nett cou10nho.Når var jeg sarkastisk? Edit: for mange pils. Sorry Cou10nho Endret 23. januar 2016 av KANE2009 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Pool feirer som de har vunnet ligaen. Lov å feire, men trenger ikke å ta helt av. Er lov å feire når man sikrer seieren så sent i kampen. Synes det er morsomt å heie på ett lag som har spillere + trener-team som viser slike følelser. Alt er bedre enn LvG som ser ut som han har spist dritt uansett resultat. Det er jeg helt enig i. Jeg elsket å se de scenene når de feira Lallana sitt mål sammen med Klopp, gåsehud over hele kroppen. Det var feiringa etter kampen jeg tenkte på de tok litt for av. Aha, da får jeg bare beklage Synes feiringa etter kampen var grei jeg. Sikkert moro for fansen Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Sarkasme funker dårlig på nett cou10nho.Når var jeg sarkastisk? Edit: for mange pils. Sorry Cou10nho Hehe null stress Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Deilig med seier, men herremin, å la Norwich score 4 mål... Nei. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Noe må skje bak der, helt klart. Egentlig ganske flaks at det blir seier i dag. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Noe må skje bak der, helt klart. Egentlig ganske flaks at det blir seier i dag. Men syntes det var fortjent faktisk. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Ja for all del. Kunne allikevel endt som så mange ganger før. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Kult. Klikka og skrudde av kampen til pause. Første gang på år og dag jeg har gjort det.. Angrer.. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Skjønner jeg godt, @wampster. Vi vant kampen, men det var det stort sett det eneste positive jeg husker av den. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 (endret) Første Liverpool-kampen jeg ikke får sett på lenge. Satser på at det betyr lykke.Hm.. Skal jeg ikke se flere kamper? Endret 25. januar 2016 av indahla Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Første Liverpool-kampen jeg ikke får sett på lenge. Satser på at det betyr lykke.Hm.. Skal jeg ikke se flere kamper? Don't do it! Tror jeg skal se denne i reprise med LFC sine kommentatorer, den var såpass artig 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå