Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Asus RT-AC87 - Støtter denne 4TB ekstern hdd?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har ikke fått googlet dette noe enda ei heller lest bruksanvisning siden jeg er litt opptatt i kveld og utover natta. 
Derfor tar jeg en råsjans på at noen her kanskje vet dette og kan svare meg på et par spørsmål.

Jeg har en Asus RT-AC87 som jeg vurderer å koble til en USB3.0 ekstern disk til, men jeg er usikker på om den støtter 4TB disk? Om jeg kobler til en slik disk til den, bør/må/kan jeg partisjonere den i mindre deler? 
Har tenkt å bruke den dels som bilde-backup fordelt på meg og frøkna, pluss litt film-server og dokumenter. 
Det kunne jo blitt 4 fine partisjoner forsåvidt, om routern støtter dette da? 

Håper ikke dere blir pissed for at jeg spør her før jeg får googlet det inngående, men spørsmålet dukka opp i løpet av kvelden og jeg bruker kortere tid på å skrive spørsmålet her enn jeg ville brukt på å prøve å finne ut av det akkurat nå..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, jeg kan vurdere en slik løsning om dette ikke funker tilfredsstillende. 
I første omgang så er det utvidelse av diskplass på NUC'en som er førstepri uansett, så om den nettverksløsningen ikke fungerer som ønsket så er det ikke noe krise om jeg må plugge den direkte i NUC'en. 
Og da kan jeg videre vurdere en slik du nevner, eller kanskje det rett og slett er på tide med en NAS-server.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...