Shruggie Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 (endret) Jeg er dritlei av å se anti-islam-poster dukke opp overalt i samfunn. Kan vi være så snill å få en egen plass hvor rasister og idioter kan skrive nøyaktig hva de vil uten at vi andre trenger å plages av de? Endret 9. februar 2016 av TSP Fjernet provosererende, unødig og støtende språkbruk Lenke til kommentar
Populært innlegg Sebby Skrevet 22. januar 2016 Populært innlegg Del Skrevet 22. januar 2016 Islam er en religion, ikke en rase.. 10 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2016 Sånn som han! Jeg vil ikke se han noen steder! Få de vekk! Lenke til kommentar
Populært innlegg Valkyria Skrevet 22. januar 2016 Populært innlegg Del Skrevet 22. januar 2016 Om du ikke ønsker at andre skal ha ytringsfrihet kan du jo bare reise til et land hvor dette ikke er en rettighet. Hører de Islamske landene skal være flinke å nekte akkurat dette. 12 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 (endret) Jeg synes det er veldig fint at vi har en åpen diskusjon om innvandring. Om du ikke er glad i at det blir diskutert her så kan du ihvertfall støtte deg med at det er bedre at det skjer her på et ordentlig diskusjonsforum fremfor at det forsvinner i skjulte fringemiljøer som document.no. Personlig har jeg sterk tro på at folk skal få ytre sin mening. Samtidig så har jeg sterk tro på at alle skal ha muligheten til å kritisere disse standpunktene, og at alle kontroversielle meninger bør få så mye eksponering, kritikk og ros som mulig. Tråder som tar form som kronikker/bloggposter og ikke innbyr direkte i politiske spørsmål pleier vi å skille ut fra resten av innleggene i hva vi kaller for oppslagstavlen. Endret 22. januar 2016 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
Finland Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Jeg synes det er veldig fint at vi har en åpen diskusjon om innvandring. Om du ikke er glad i at det blir diskutert her så kan du ihvertfall støtte deg med at det er bedre at det skjer her på et ordentlig diskusjonsforum fremfor at det forsvinner i skjulte fringemiljøer som document.no. Personlig har jeg sterk tro på at folk skal få ytre sin mening. Samtidig så har jeg sterk tro på at alle skal ha muligheten til å kritisere disse standpunktene, og at alle kontroversielle meninger bør få så mye eksponering, kritikk og ros som mulig. Tråder som tar form som kronikker/bloggposter og ikke innbyr direkte i politiske spørsmål pleier vi å skille ut fra resten av innleggene i hva vi kaller for oppslagstavlen. Ikke glem nazist nettsiden frieord Bare ta en titt på dokumentar feltet der. Kun prat om hevn og borgekrig. https://www.frieord.no Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Sånn som han! Jeg vil ikke se han noen steder! Få de vekk! Få meg vekk? Haha, dette blir for dumt 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Jeg ønsker at du som bruker tar et ansvar med å rapportere innlegg du mener er off topic. Jeg kan stille meg bak Gavekorts innlegg. Et viktig poeng med forumet er at alle skal få si sin mening. Noen vil kanskje mene at dette er diskusjon.no på sitt beste, men også "sitt verste". Anti-islam hører hjemme så langt det er relevant for trådens emne. Jeg akter å være rettferdig for begge sider, men ønsker også hjelp til tips om innlegg som strider med retningslinjene. Gjerne på PM hvis man føler for det. 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2016 Jeg driter i om det blir postet eller ikke, jeg vil bare ikke utsettes for jævelskapen! Hvis vi sperrer det inne og brenner bygningen er vi jo alle sammen trygge utenfor, ikke sant? Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Andres rett til å si hva de mener trumfer din rett til ikke å bli støtt. Det er noe både du og muslimene ikke har sett ut til å forstå. Det er ikke en menneskerett ikke å være uenig i hva andre sier, tegner osv. 1 Lenke til kommentar
Finland Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 (endret) Hvis salafist og wahabisme muslimer får støtte terrorister fritt i gatene uten å bli straffet. Så synes jeg at alle andre skal få si sine meninger. Det er ikke slik at det er kun muslimer som har enerett på ytringsfrihet. Jeg er selv muslim, men jeg støtter garantert ikke salafister og wahabisme ideologier fra Saudi Arabia. Hvorfor er Norge alliert med Saudi Arabia og Tyrkia som dreper uskyldige mennesker? Her burde staten ta et oppgjør med seg selv. Tyrkerne slakter ned kurdere hver eneste dag. Ikke et eneste pip fra norsk Storting om dette. Endret 23. januar 2016 av Finland 2 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Ikke vanskelig å være enig i det. Både hvordan Tyrkia herjer med kurderne både i eget land, Syria og Irak. Og måten Saudi Arabia holder på i Jemen også. "Min fiendes fiende er min venn" er en taktikk som så vidt jeg vet aldri har fungert for oss i moderne tid. Funket bra under andre verdenskrig med Sovjet, men da var det litt andre ting på spill og trusselen var eksistensiell. Lenke til kommentar
Finland Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 (endret) Ikke glem Lybia. Muslimer slakter ned muslimer i Lybia. Det funket bedre under Gadaffi, men politikere tenker med ræva. De har ikke hjerne. Hvem som har skylden? Vesten har delvis skyld i dette. Fordi Saudi Arabia kan slakte ned så mange muslimer de vil uten vestlig kritikk fra vestlige ledere. Det samme kan Tyrkia gjøre og Tyrkia er medlem av NATO. Vesten står jo ikke engang opp for sine demokratiske verdier. En gjeng hyklere som skryter av demokrati, men beskytter muslimske ledere som dreper uskyldige muslimer uten våpen. Skulle gjerne sett Stortinget i Norge kritisere Sultanen Erdogan av det Ottomanske rike. Endret 23. januar 2016 av Finland Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2016 Se, HER BEGYNNER DE IGJEN!!!! Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Se, HER BEGYNNER DE IGJEN!!!! Du vil heller at alle skal holde kjeft å ikle seg metaforiske burkaer tenker jeg 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Dette er ikke politikk-forumet. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Jeg driter i om det blir postet eller ikke, jeg vil bare ikke utsettes for jævelskapen! Hvis vi sperrer det inne og brenner bygningen er vi jo alle sammen trygge utenfor, ikke sant?Det er jo en enkel løsning på dette, og det er at du slutter å lese her 2 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Jeg driter i om det blir postet eller ikke, jeg vil bare ikke utsettes for jævelskapen! Hvis vi sperrer det inne og brenner bygningen er vi jo alle sammen trygge utenfor, ikke sant?Det er jo en enkel løsning på dette, og det er at du slutter å lese her Støttes, om man ikke vil se anti-islam-poster, er jo det enkleste og kanskje beste å ikke oppsøke steder der slikt eksisterer. Ingen grunn til å være steder der det er lov med ytringer du ikke vil se. Det finnes sikkert andre steder der du slipper å slikt, egne forum for rasister finnes helt sikkert, uten at jeg kjenner til disse... 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2016 Dere er klar over at vi er i "Tilbakemeldinger til forumet"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå