siDDis Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Jeg driver å utvikler mitt eget "ERP system" for tiden for å automatisere manuelt/administrativt arbeid. Men jeg trenger å få "integrasjon" til nettbanken/bankkontoen. Til nå har eg bare funnet Danske Bank som leverer dette. Vet dere om noen andre? Eventuelt vet dere om ERP systemer som snakker direkte med banken? Er mest interessert i banker som opererer i Norge og som ikke har sånne vanvittige avgifter som Paypal. Lenke til kommentar
Enthroner Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Oi. Nei, det tror jeg du skal slite med desverre Jeg har brukt PayEX og Klarna for pengeting før, usikker på om du kan få til det du vil med disse? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 25. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2016 Nei, for sånne ting så synes jeg Stripe er best. Det ser dårlig ut, får starte min egen bank som tar i mot teknologi med åpne armer. Lenke til kommentar
Enthroner Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Nei, for sånne ting så synes jeg Stripe er best. Det ser dårlig ut, får starte min egen bank som tar i mot teknologi med åpne armer. Ah, ja Stripe er bra Start din egen bank og bli #1 mål for crackere uten jobb Et API mot gratis penger hadde vært noe Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Hvordan gjør andre ERP-systemer det? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Tror ikke det er så normalt at ERP-systemer integreres mot bank? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Normale ERP-systemer integreres ofte mot bank via Nets. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Jepp, den "vanlige" måten å integrere seg er mot en PSP. Enten en dedikert PSP, eller via en bankforbindelse som tilbyr en slik tjeneste. 2 Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 26. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2016 Sjå det ja! Takk for info, då veit eg meir kva eg kan sjå etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå