johanf Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Hvordan tar man imot penger på finn på sikrest mulig måte, hvis man møtes og bytter vare mot penger? Kontant? Vipps? Hva om det er snakk om flere tusenlapper? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Klikker på knappen "Kjøp sikkert" i annonsen. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Vipps må vel være greit å bruke. Det er gratis opp til 5000 kr. Dere kan vel bli enige om betalingsmåte før dere møtes. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Jeg betaler endel med Vipps på Finn men kun småbeløp som jeg kan akseptere å miste, og det finnes jo ikke sikkert. Du har jo null garanti for at selger ikke sender deg en murstein istedenfor den fine Iphonen du hadde lyst på. Trykk på Kjøp sikkert knappen, da reserveres pengene du betaler inn og gis ikke til selger før du har godkjent at varen er i den stand du forventet etter at du har mottatt den. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Det går an med bankoverføring vel? Jeg gjorde det sist gang jeg møtte en fyr fordi jeg hadde glemt å ta ut nok kontanter. Ikke noe særlig beløp, men jeg lot han se på mobilen min for å vise at jeg faktisk øverførte pengene. Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Finn betalingsgaranti er bra for selger og kjøper. Selger får varen og sjekket denne før selger får pengene. Trygt for kjøper og trygt for selger. Har brukt denne som kjøper flere ganger på Finn med stort hell. Lenke til kommentar
Fish Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Det går an med bankoverføring vel? Jeg gjorde det sist gang jeg møtte en fyr fordi jeg hadde glemt å ta ut nok kontanter. Ikke noe særlig beløp, men jeg lot han se på mobilen min for å vise at jeg faktisk øverførte pengene. Hvis du ikke har straksbetaling aktivert i nettbanken så blir den lagt til forfall. Når du da har fått varen i hånda kan du bare avbryte betalingen i nettbanken, så jeg ville ikke gjort dette hvis jeg ikke fikk bekreftet at pengene var på min konto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå