wyswyg Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Jeg har malt garasjegulvet med epoxy-maling, dette tålte ikke piggdekk, så til sommeren vil jeg legge 2 striper med fliser, hvis det fins fliser som tåler piggdekk, og fliselim som tåler salt, er det noen som har tips? jeg har lagt ut 2 striper med tepper nå, men dette er noe kliss, da det alltid er vått, må ha det slik at jeg kan feie ut vannet Lenke til kommentar
daruu Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Hva med slike plastikkfirkanter som bare klipses sammen? Disse vil jeg tro er lette å fjerne igjen også Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 du må jo kjøpe flisene ett sted, hva med å ta opp problemstillingen med de? Lenke til kommentar
wyswyg Skrevet 22. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2016 du må jo kjøpe flisene ett sted, hva med å ta opp problemstillingen med de? Det er helt klart jeg vil, nå tenkte jeg på litt forhåndstips, går litt tid før jeg går å handler, og ikke så veldig mye peiling de har på disse sjappene, de vil bare selge har jeg inntrykk av Lenke til kommentar
wyswyg Skrevet 22. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2016 du må jo kjøpe flisene ett sted, hva med å ta opp problemstillingen med de? Ligger det stødig disse da? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Det finnes i hverfall fliser man kan kjøre lastebil på som brukes i store verksteder og flislim som benyttes i svømmebasenger så begge deler finnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå