Gå til innhold

Erfaring med Hello (får man sms-varsling?)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Jeg mener å huske man får sms varsel. Ellers så finnes jo apper og innebygd software i telefonene som varsler om dette. Hello funker bra selv om nettsidene deres er veldig uoversiktlige. Litt "tungrodd" kundeservice om man har behov for dette hvor evnen til å ta tak i problemet ofte uteblir og man må mase litt, man får ulike svar ettersom hvem man snakker med osv. Men når alt er oppe å går så er det dønn stabilt med Telenors dekning - prisen er det også lite å klage over.

Lenke til kommentar

Hello har også en app som visere databruken, men jeg bruker mest wifi og når aldri kvotegrensen. Har brukt selskapet en måned nå så det er litt tidlig å trekke noen konklusjon, men jeg har nå kunnet bruke alle aktuelle tjenester uten problem iallfall. Savner detaljert samtalespesifikasjon, man må tydeligvis be om det. Jeg undres på hvor lenge de klarer å holde den lave prisen til 100 kr.

Lenke til kommentar

Har fungert fint for meg. Jeg fikk SMS når jeg nærmet meg datagrensen ihvertfall.

 

Endte opp hos Xito så til Hello (etter at xito kuttet billigabonnementet) etter at jeg måtte bytte fra OneCall pga de byttet til Netcom som ikke tilfredsstiller dekningsbehovene mine.

 

Håper bare de holder prisene lave, trenger en billigaktør med telenornett.

Lenke til kommentar

Jeg tipper de etter hvert ender på ca. kr 130 - ok for meg. Hos Hello betaler jeg ikke ekstra for BankID og tror to simkort også er gratis. Kan ikke skjønne at det går i lengden, men - blir spennende å se.

Endret av Fjellvåken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...