Gå til innhold

Umulig?


Handygirl1

Anbefalte innlegg

Trenger ny skjerm for synet er ikke helt som det burde være og tenker at her må det finnes ekspertise som kan hjelpe?

 

Bruker skjermen til kontor, mye mail, word og excel. Har 24" nå og den er litt pixlete i kanten på skriften slik at den ikke fremstår som skarp nok for meg. Hadde apple sin 27" for 2 år siden, knallgod skjerm men teksten på skjermen, spesielt mail ble litt for liten sammen med min macbook pro

 

Noen som kan tenke seg å anbefale noen skjermer til meg, det vil jeg sette stor pris på!

 

Pris er ikke avgjørende

 

Prøvde Asus LED MZ279H, den var ikke så god som jeg hadde håpet for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er altså slik retina display har for små pixer?

 

Kanskje du bør vurdere større skjerm 40"?

https://prisguiden.no/kategorier/skjermer?f[70][]=41&f[70][]=98&s=price%20asc

 

Det er litt vanskelig å gi råd, er vel mere å prøve forskjellige skjermer å se hva man liker.

Dell skjermene har blitt bedre sies det, jeg husker dell skjermene 15" (Dell E151FP E15) sin tid som tragiske skulle tro man må ha briller for å lese tekst selv om jeg ikke trenger lesebriller. Føles så uskapt ut den gangen.

Lenke til kommentar

Det er altså slik retina display har for små pixer?

 

Kanskje du bør vurdere større skjerm 40"?

https://prisguiden.no/kategorier/skjermer?f[70][]=41&f[70][]=98&s=price%20asc

 

Det er litt vanskelig å gi råd, er vel mere å prøve forskjellige skjermer å se hva man liker.

Dell skjermene har blitt bedre sies det, jeg husker dell skjermene 15" (Dell E151FP E15) sin tid som tragiske skulle tro man må ha briller for å lese tekst selv om jeg ikke trenger lesebriller. Føles så uskapt ut den gangen.

 

Ja men det blir vel litt i største laget for meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...