Gjest Harley Quinn Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Har fått innvilget voksenrett og sitter nå og funderer på hvor veien videre går. Var rimelig innstilt på kontor- og administrasjonsfaget, men ble opplyst fra veileder som jeg var hos i dag at dette var et utdøende fag. Vi kom da inn på IKT utifra hva jeg liker og hva som høres ok ut. Har nå sjekket NAV både for IKT og kontorstillinger og jeg syntes det ligger rimelig likt i antall annonser. Er virkelig kontorfaget ikke noe å satse på? Ikt høres gøy nok ut det altså, og jeg hjelper flere av vennene mine med feilsøking og har bygd min egen pc, men er redd det skal bli for krevende i forhold til tidligere erfaring fra kontorfaget. Kontorfaget inneholder jo de andre delen av IKT med informasjon og kommunikasjon, og det er forsovidt den deler jeg liker i forhold til min frivilige stilling som moderator hos kvinneguiden og leder i pr komiteen for Norsk Lapphundklubb. Er IKT kun feilsøking eller vil det overlappe på noen måte med kontorfaget? Jobber i dagligvarebransjen så servicebiten kan jeg fra før av uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå