akelbo Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Og i en begrenset periode kan du laste ned spillet helt gratis.Nå er The Witcher 2 bakoverkompatibelt på Xbox One Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Får denne meldingen når jeg prøver å benytte meg av tilbudet "Dette tilbudet er ikke tilgjengelig i ditt område." Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 "Beklager Dette tilbudet er ikke tilgjengelig i ditt område." Fikk jeg opp når jeg prøvde å legge spillet til kontoen min. Spillet er gratis for de som bor i USA, Canada, England, Frankrike eller Tyskland. Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Gjelder kun i noen få land. En smule slett bit research av Gamer.no. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Det gjelder Norge og. Bare linken som er feil, regner jeg med. Gå på Xbox.no, søk etter Witcher, velg The Witcher 2, kjøp det gratis. Gjorde det selv i går kveld. 1 Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Gjelder kun i noen få land. En smule slett bit research av Gamer.no. Rettelse. Gamer.no har helt rett og jeg tok helt feil. Det funker hvis du går inn via den norske xbox siden. Bøyer meg i støvet og beklager at jeg tok feil. 1 Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Gjelder kun i noen få land. En smule slett bit research av Gamer.no. Rettelse. Gamer.no har helt rett og jeg tok helt feil. Det funker hvis du går inn via den norske xbox siden. Bøyer meg i støvet og beklager at jeg tok feil. Jepp, som det står i kilden vi også henviser til i artikkelen: «Xbox One and Xbox 360 owners can download the title for free on Xbox.com anytime between now and February 5.» «Free download of The Witcher 2: Assassins of Kings is available in all markets excluding Japan.» Slett research av deg ;-) 1 Lenke til kommentar
S_Demolitionderbyheim Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Jeg liker å kunne gni dette inn når jeg ser andre i kommentarfeltet her. Bor for tiden i England, så dette skal ej benytte meg av. Gav opp å spille det på pc, fenget aldri. Det gjorde ikke det første heller. Men 3 ser for bra ut, så da får jeg vel plukke det opp nå og se om sofaspilling med konsoll funker bedre enn kontroller til pc. Merker pcspilling med kontroll ikke var en god opplevelse med the Witcher. Noe var bare feil. Lenke til kommentar
MaxHunter Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Witcher 2 er et helt fantastisk spill, og absolutt noe alle bør prøve, spesielt hvis du elsket Witcher 3! Er kanskje ikke like bra gameplay osv, men det funker, og historien er helt fantastisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå