Gå til innhold

Hva er beste mobilabonnement?

foenix

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

12,50,- er pris per MB og er veldig dyrt, jeg har nettopp byttet til Pepcall som er med telenor dekning og er veldig fornøgd med dette, om du googler det får du skikkelig info men vertfall så har du aldri fast abonnement med dette, prisen forandrer seg hver måned etter hvor mye data du bruker, så om du ikke bruker mobilen er regningen på 20,- fordi der er ingen fast pris

Det gir deg altså automatisk det billigeste abonnementet hver måned. 

Du betaler altså kun for det du bruker: 

Tale og sms Databruk Pris 15 ringeminutter, 30 sms/mms 20 MB 39,- 150 ringeminutter, 200 sms/mms 200 MB 139,- Ubegrenset tale, sms og mms 1,5 GB 239,- Ubegrenset tale, sms og mms 5,5 GB 339,- Ubegrenset tale, sms og mms 8,5 GB 439,- Ubegrenset tale, sms og mms 12,5 GB 639,- Ubegrenset tale, sms og mms 25,5 GB 839,-

Håper dette hjelper, har også 4G dekning med pepcall

Lenke til kommentar

12,50,- er pris per MB og er veldig dyrt, jeg har nettopp byttet til Pepcall som er med telenor dekning og er veldig fornøgd med dette, om du googler det får du skikkelig info men vertfall så har du aldri fast abonnement med dette, prisen forandrer seg hver måned etter hvor mye data du bruker, så om du ikke bruker mobilen er regningen på 20,- fordi der er ingen fast pris

Det gir deg altså automatisk det billigeste abonnementet hver måned. 

Du betaler altså kun for det du bruker: 

Tale og sms Databruk Pris 15 ringeminutter, 30 sms/mms 20 MB 39,- 150 ringeminutter, 200 sms/mms 200 MB 139,- Ubegrenset tale, sms og mms 1,5 GB 239,- Ubegrenset tale, sms og mms 5,5 GB 339,- Ubegrenset tale, sms og mms 8,5 GB 439,- Ubegrenset tale, sms og mms 12,5 GB 639,- Ubegrenset tale, sms og mms 25,5 GB 839,-

Håper dette hjelper, har også 4G dekning med pepcall

Betyr det at prisen blir Kr. 139.- dersom jeg bruker f.eks 21 Mb data?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...