Gå til innhold

Når ble Sylvi Listhaug plutselig så religiøs?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir ikke så mye dummere enn dette..

Vanskelig å ikke være enig med deg der... Kjærringa er usedvanlig tykk i hodet og har en usedvanlig grunn tankegang og minner på mange måter på de samme kristne konservative idiotene borte i USA, som gaper over seg av tull og løgner mens de nevner "GAAAAAAD!" i hver en settning... Listhaug har fremdeles barnetroen sin, og tror faktisk det er noe som er spesielt respektfullt å inneha barneovertroen som et medlem i en regjering i et land som stort sett forsøker å bruke empiri og ikke latterlige overdrivelser når noe skal bestemmes...

Nei, til mer jeg ser av denne dama til mer skremt blir jeg... Hun er farlig fordi hun bruker følelser og ikke fakta som base for sin politikk og det leder alltid til katastrofe....

Lenke til kommentar

Listhaug har fremdeles barnetroen sin, og tror faktisk det er noe som er spesielt respektfullt å inneha barneovertroen som et medlem i en regjering i et land som stort sett forsøker å bruke empiri og ikke latterlige overdrivelser når noe skal bestemmes...

Du må gjerne underbygge den overraskende påstanden om at regjeringen i Norge "stort sett forsøker å bruke empiri ... når noe skal bestemmes"

Nei, til mer jeg ser av denne dama til mer skremt blir jeg... Hun er farlig fordi hun bruker følelser og ikke fakta som base for sin politikk og det leder alltid til katastrofe....

... i motsettning til å spille på følelser (hvilket for meg ser ut til å være standardløsningen innen politikken ... også i Norge)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Du må gjerne underbygge den overraskende påstanden om at regjeringen i Norge "stort sett forsøker å bruke empiri ... når noe skal bestemmes"

Regner og håper at de gjør burde jeg vel heller skrevet ja... Syltynn Kvisthaug er faktisk ikke den eneste som lever med overtro som styresnor på tinget, det er flere som faktisk bruker noe like ille, politisk dissonans...

... i motsettning til å spille på følelser (hvilket for meg ser ut til å være standardløsningen innen politikken ... også i Norge)

Sant det. Og derfor er jeg i bunn og grunn ikke enig stort sett med landets politikere heller, på toppen av de ALLTID skal trenere det de anser som litt upopulære saker, for de er redde for at folk også reagerer på følelsene sine og ikke til rasjonelle verdier fordi de selv ikke bruker rasjonelle verdier. Noen ganger hender det jeg savner politikere som Kåre Willock (uten at jeg av den grunn stemmer på noe bestemt parti...), han var klokke klar i sin tale og det kom veldig skjeldent tynt øl når han først sa noe og han var overhodet ingen populist som spilte på frykt, uvitenhet og følelser... Ble nok ansett som veldig kjedelig, men ingen kunne beskylde ham for å stille opp i noe som helst uten å ha satt seg grundig inn i det først og han mesteret retotikk uten å bli flåsete og dum, som dagens plattheter alt for ofte blir... Ikke at alt var bedre før eller noe slikt, men for pokker, hvor er det blitt av denne typen politikere? Som faktisk satte kunnskap, viten og ordentlige empiri på dags orden i politiken og ikke bare flåset i vei mens de bevisst dukker hver gang noe som ikke er så populært kommer opp? Hvor ble det av de som klarte å si at SLIK blir det, DET bestemmer vi oss for og som evnet å samarbeide på tvers i politikken for landets beste og ikke alltid forsøkte å fremme sine egne små luftslott og drite tynt i de som de er satt der til å bestemme for?

Er så drittlei av de vinglekusene som sitter på tinget i dag, ingen av dem klarer å finne sin egen bak jo, ikke engang om de bruker begge hendene....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...