Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kan jeg seede en død torrent?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du laster torrenten inn i klienten din og sørger for at de tilhørende filene ligger ferdige i nedlastingsmappa til programmet. Mulig du må legge de i den midlertidige nedlastingsmappa først litt avhengig av program du bruker og hvordan du har satt det opp. Kanskje du også må velge "verify torrent" eller lignende også.

Lenke til kommentar

Du laster torrenten inn i klienten din og sørger for at de tilhørende filene ligger ferdige i nedlastingsmappa til programmet. Mulig du må legge de i den midlertidige nedlastingsmappa først litt avhengig av program du bruker og hvordan du har satt det opp. Kanskje du også må velge "verify torrent" eller lignende også.

torrenten ligger i klienten, og filene i nedlastingsmappa.. bruker BitLord, har gått inn på innstillinger, men finner ikke noe som kan hjelpe meg med å seede.. hvor skal jeg gå?

Lenke til kommentar

Sist jeg gjorde slikt brukte jeg uTorrent. Da la jeg filene i downloads (midlertidig nedlastingsmappe), åpnet torrentfila og uTorrent sjekket automatisk filene og begynte å seede.

Men hvem filer snakker du om? torrenten står på 0 % og opplaster har gitt F..

så har ingen filer unntatt selve torrent fila

Lenke til kommentar

Så fremt du har filene som trengs, behøver du bare å sette i gang torrenten for så å erstatte filene den lager med de du allerede har og så scanne torrentfilene (Force recheck eller noe slikt; du må antakelig stoppe nedlastingen først), slik at programmet skjønner at filene er komplette selv om den ikke har lastet dem ned selv.

Kan ikke seede hvis du ikke allerede har filene som hører torrenten til. :p

Lenke til kommentar

4-5 stk som venter å få den i gang, og ingen seeder?

Virker som du ikke helt skjønner prinsippet her. Hvis ingen har filen komplett på sin maskin vil ingen få den lastet ned.

Dere er i bunn og grunn 5 leachers og vil aldri få lastet ned denne med mindre en som har lastet ned før starter å seede igjen.

Har hatt torrents stående i månedsvis uten at de har fullført, kan jo se an en liten stund men mest sannsynlig vil den aldri lastes ned.

Lenke til kommentar

4-5 stk som venter å få den i gang, og ingen seeder?

Virker som du ikke helt skjønner prinsippet her. Hvis ingen har filen komplett på sin maskin vil ingen få den lastet ned.

Dere er i bunn og grunn 5 leachers og vil aldri få lastet ned denne med mindre en som har lastet ned før starter å seede igjen.

Har hatt torrents stående i månedsvis uten at de har fullført, kan jo se an en liten stund men mest sannsynlig vil den aldri lastes ned.

Triste greier ;)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke bæret, men ingen av oss har filene nei, er jo det som er problemet.. noen må jo laste opp for at vi skal få lastet ned :p

… Så du lurer på om du kan gi noe du ikke har til noen som heller ikke har det …?

veit ikke hva jeg tenkte.. torrenten er dau og ingenting å gjøre med det.. Thanks geeks :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...