Yippee Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 som tittelen sier: kan jeg seede en død torrent for å få den i gang? er 4-5 stk som også venter på å få den ned, men ingen seedere... Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 21. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2016 Ja. Hvordan? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Du laster torrenten inn i klienten din og sørger for at de tilhørende filene ligger ferdige i nedlastingsmappa til programmet. Mulig du må legge de i den midlertidige nedlastingsmappa først litt avhengig av program du bruker og hvordan du har satt det opp. Kanskje du også må velge "verify torrent" eller lignende også. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 21. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2016 Du laster torrenten inn i klienten din og sørger for at de tilhørende filene ligger ferdige i nedlastingsmappa til programmet. Mulig du må legge de i den midlertidige nedlastingsmappa først litt avhengig av program du bruker og hvordan du har satt det opp. Kanskje du også må velge "verify torrent" eller lignende også. torrenten ligger i klienten, og filene i nedlastingsmappa.. bruker BitLord, har gått inn på innstillinger, men finner ikke noe som kan hjelpe meg med å seede.. hvor skal jeg gå? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Sist jeg gjorde slikt brukte jeg uTorrent. Da la jeg filene i downloads (midlertidig nedlastingsmappe), åpnet torrentfila og uTorrent sjekket automatisk filene og begynte å seede. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 21. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2016 Sist jeg gjorde slikt brukte jeg uTorrent. Da la jeg filene i downloads (midlertidig nedlastingsmappe), åpnet torrentfila og uTorrent sjekket automatisk filene og begynte å seede. Men hvem filer snakker du om? torrenten står på 0 % og opplaster har gitt F.. så har ingen filer unntatt selve torrent fila Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Filene du vil seede. Du er selvsagt nødt til å ha disse for å seede de. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 21. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2016 (endret) Fikk til seeding nå da jeg valgte og IKKE laste NED fila, da begynte den med engang. det står at den seeder, men hastighet er på 0. så den gjør ingenting? Endret 21. januar 2016 av Yippee Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Den gjør ingenting. For at du skal kunne side må du allerede ha filene lastet ned. Seeding er når man har lastet ned filen(e) 100% og kun laster opp. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Nedlastinga må stå på 100% ferdig. Som Chris93 skrev, så må du allerede ha lasta ned filene for å seede de. Det er det som er å seede. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Så fremt du har filene som trengs, behøver du bare å sette i gang torrenten for så å erstatte filene den lager med de du allerede har og så scanne torrentfilene (Force recheck eller noe slikt; du må antakelig stoppe nedlastingen først), slik at programmet skjønner at filene er komplette selv om den ikke har lastet dem ned selv. Kan ikke seede hvis du ikke allerede har filene som hører torrenten til. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 4-5 stk som venter å få den i gang, og ingen seeder? Virker som du ikke helt skjønner prinsippet her. Hvis ingen har filen komplett på sin maskin vil ingen få den lastet ned. Dere er i bunn og grunn 5 leachers og vil aldri få lastet ned denne med mindre en som har lastet ned før starter å seede igjen. Har hatt torrents stående i månedsvis uten at de har fullført, kan jo se an en liten stund men mest sannsynlig vil den aldri lastes ned. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 22. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2016 Skjønner ikke bæret, men ingen av oss har filene nei, er jo det som er problemet.. noen må jo laste opp for at vi skal få lastet ned Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 22. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2016 4-5 stk som venter å få den i gang, og ingen seeder? Virker som du ikke helt skjønner prinsippet her. Hvis ingen har filen komplett på sin maskin vil ingen få den lastet ned. Dere er i bunn og grunn 5 leachers og vil aldri få lastet ned denne med mindre en som har lastet ned før starter å seede igjen. Har hatt torrents stående i månedsvis uten at de har fullført, kan jo se an en liten stund men mest sannsynlig vil den aldri lastes ned. Triste greier Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Skjønner ikke bæret, men ingen av oss har filene nei, er jo det som er problemet.. noen må jo laste opp for at vi skal få lastet ned … Så du lurer på om du kan gi noe du ikke har til noen som heller ikke har det …? Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 22. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2016 Skjønner ikke bæret, men ingen av oss har filene nei, er jo det som er problemet.. noen må jo laste opp for at vi skal få lastet ned … Så du lurer på om du kan gi noe du ikke har til noen som heller ikke har det …? veit ikke hva jeg tenkte.. torrenten er dau og ingenting å gjøre med det.. Thanks geeks Lenke til kommentar
Fibermannen Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Den er nødvendigvis ikke død. Du kan se etter samme torrenten på en annen tracker. Er feks et par private trackere som har alt mulig av torrents som er døde andre steder. Hvis du sier hva du ser etter kan jeg kanskje finne for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå