Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

er hun reinkarnasjonen av djevelen?

Anbefalte innlegg

Så jada! var i ett forhold i flere år, hun gjorde det slutt, jeg tok det tungt og har jobbet hardt med å komme meg videre. Er ett par mnd siden nå. Jeg er for all del ikke videre ennå. Men har gått fra å være sint og sjalu på henne til å prøve å  tenke det er bra at hun er glad og kommer seg videre. 

De første ukene tryglet jeg henne om å ta meg tilbake og den tragiske regla der. Så kom jeg fram til at å fjerne henne helt ville være best, jeg gjorde dette og etter noen dager tok hun kontakt med meg det ene stedet jeg hadde glemt å blokke henne. Hun hadde tidligere sagt at hun er IKKE interessert i å bli sammen igjen og at det kom ikke til å funke å være venner, den siste var jeg enig i. 

Så etterhvert fikk jeg blokket henne igjen så tror jeg at jeg kontaktet henne fordi hun hadde glemt noenting. Da jeg skulle levere tingene til henne så virket henne sur og sint. Selv om hun sa at hun absolutt ikke var interessert i å bli sammen igjen (jeg var ikke sur eller fiendtlig på måte.) 

Så ble vi enige om å ikke kontakte hverandre igjen, men hun gjorde det, to ganger til. 

Så her om dagen møtte jeg henne på en parkeringsplass og jeg sa hei og jeg fikk ett ødelagt hei tilbake. 

Og idag hadde hun kontaktet ett familiemedlem for å spørre om jeg kunne steppe inn, for faren hennes hadde en krise på jobben. Hun skulle ikke jobbe, så jeg sa ja, for pengenes skyld. 

Plutselig spurte hun hvordan jeg har det og jeg fortalte hvordan jeg har det. Hun sa hun hadde det bra osv. Men at hun syntes det var så j*vlig kjipt at det var så kleint på den parkeringsplassen og at vi ikke kunne prate sammen. Tidligere hadde hun sagt at hun ikke ville være der med meg at man spurte "hva skjer?" osv, fordi det er hun ikke interessert i. Så det at hun syntes det var rart syntes jeg var j*vlig merkelig. Hun sa også at hun alltid er her for meg osv. Hun sa også at hun tror ikke det funker å møtes og være bestevenner heller (dette er jeg enig i).

Så kommer det jeg syntes er VELDIG merkelig. Hun hadde tidligere sagt til meg at det hadde skjedd noe relativt uskyldig med en gutt. Hun sa så at det var fordi hun var full osv og at hun hadde nok ikke gjort det edru osv. Så ble hun skikkelig offensiv og sa at hun ikke hadde noen forpliktelser for meg osv. Og det hadde jeg aldri sagt, så jeg satt der litt sånn... ok? Og når hun sendte melding idag så gjorde hun det veldig klart at en hun snakker med er bare en kompis osv og det er ikke noe der blablabla. 

1. Om hun ikke vil være en nær venn, eller være i ett forhold, eller snakke, hvorfor bryter hun stillheten?

2. Hvorfor er hun redd for at jeg skal tro hun holder på med noen andre? hvorfor skal a være så sykt klar på det.

Er det noe jeg ikke ser her? jeg dropper alle former for kommunikasjon og fortsatt tar hun kontakt med meg. Jeg er personen hun kan snakke om alt med osv. Men skjønner ingenting, gjør hun dette for å være j*vlig? 

Anonymous poster hash: 4f5e1...0d1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Om hun ikke vil være en nær venn, eller være i ett forhold, eller snakke, hvorfor bryter hun stillheten?

2. Hvorfor er hun redd for at jeg skal tro hun holder på med noen andre? hvorfor skal a være så sykt klar på det.

1. Fordi hun liker oppmerksomhet fra en hun vet er keen på henne, samtidig som hun har null respekt for at du trenger å gå videre.

2.Fordi da kanskje hun ikke får like mye oppmerksomhet.

Lenke til kommentar

1. Fordi hun liker oppmerksomhet fra en hun vet er keen på henne, samtidig som hun har null respekt for at du trenger å gå videre.

2.Fordi da kanskje hun ikke får like mye oppmerksomhet.

Men inn i svarte svingende... Hva mer kan jeg gjøre liksom? hun kontakter familiemedlemmer for å få snakket til meg -_-

Lenke til kommentar

Høres ut som om hun er ensom nå. Det gikk kanskje ikke slik hun hadde sett for seg etter at dere gjorde det slutt. Jeg tror allikevel ikke at hun vil bli sammen med deg. Hun vil bare fylle "tomrommet" frem til hun virkelig har det bra med seg selv og møter en hun virkelig liker. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Plutselig spurte hun hvordan jeg har det og jeg fortalte hvordan jeg har det. Hun sa hun hadde det bra osv. Men at hun syntes det var så j*vlig kjipt at det var så kleint på den parkeringsplassen og at vi ikke kunne prate sammen. Tidligere hadde hun sagt at hun ikke ville være der med meg at man spurte "hva skjer?" osv, fordi det er hun ikke interessert i. Så det at hun syntes det var rart syntes jeg var j*vlig merkelig. Hun sa også at hun alltid er her for meg osv. Hun sa også at hun tror ikke det funker å møtes og være bestevenner heller (dette er jeg enig i).

Hun har gjort noe av det samme som deg. Hun savner deg selvfølgelig, men har bestemt seg for å ikke savne deg. Det samme gjorde du. Du startet med å trygle og be om å få henne tilbake, for så å blokke henne fullstendig. Selv om hun har gjort det klart at hun ikke vil ha noe mer forhold med deg, så savner hun deg. Derfor synes hun situasjonen er kjip - noe den åpenbart er.

Så kommer det jeg syntes er VELDIG merkelig. Hun hadde tidligere sagt til meg at det hadde skjedd noe relativt uskyldig med en gutt. Hun sa så at det var fordi hun var full osv og at hun hadde nok ikke gjort det edru osv. Så ble hun skikkelig offensiv og sa at hun ikke hadde noen forpliktelser for meg osv. Og det hadde jeg aldri sagt, så jeg satt der litt sånn... ok? Og når hun sendte melding idag så gjorde hun det veldig klart at en hun snakker med er bare en kompis osv og det er ikke noe der blablabla.

Hun kjenner fortsatt en slags forpliktelse til deg, og bryr seg helt sikkert om hvordan du har det. Hun vet sikkert at hun selv hadde hata om du hadde pult ei annen dame, og derfor forsikrer hun deg om at hun ikke har gjort det. Det kan også hende at hun tester deg for å se reaksjonen. Hvis du ikke reagerer så mye fra eller til, kan det være at hun tenker det er ok å ligge med denne fyren "som ikke betyr noe og som det ikke er noe på gang med i det hele tatt" (dette er fornektelse. Hun fornekter det like mye for seg selv som for deg).

Fordi hun er forvirret. Hun vet rasjonelt sett at hun ikke vil være i et forhold med deg, og hun vet at det blir for vankselig å fortsette å være venner, men ikke noe mer. Samtidig er det vanskelig å gi slipp på deg emosjonelt. Derfor tar hun kontakt. Hun er ikke ond. Men jeg skjønner at det er plagsomt. Har vært i samme situasjon veldig ofte. Særlig når det er jeg som har dumpa henne. De har vanskelig for å ta det inn over seg noen ganger.

Som sagt, hun tester deg for å se reaksjonen. Samtidig føler hun empati og vet hvordan hun selv ville reagert, og hun vil ikke såre deg.

Er det noe jeg ikke ser her? jeg dropper alle former for kommunikasjon og fortsatt tar hun kontakt med meg. Jeg er personen hun kan snakke om alt med osv. Men skjønner ingenting, gjør hun dette for å være j*vlig?

Ja. Du skjønner tydeligvis ikke en dritt. Haha...

Men som andre har sagt: Hold deg unna henne. Forklar for henne hvorfor du må kunne kontakten og hvorfor hun må slutte å kontakte deg. Det spiller ingen rolle om hun er forvirret eller savner deg. Hun VET at hun ikke vil være i et forhold, og derfor er resten av dette tullballet bare midlertidig støy. Kutt henne ut.

Kul tittel på tråden, men jeg forventet noe helt annet. Ikke en eneste kanin har blitt kokt her. Anonymous poster hash: 55b4e...43d

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nei nå tok plutselig ting en uventet vending her gitt. Nå skrev hun at hun ikke tør å møte meg alene for da vet hun at hun hadde blitt sammen med meg igjen (er hun så jævlig usikker?) og at det er bra jeg har endret meg, men at jeg må ta det med til neste person. Hun nøler skikkelig. Vet ikke om dette er en død fisk eller hva det er.

Lenke til kommentar
er hun reinkarnasjonen av djevelen?

Nei.

Du har tydeligvis til gode å møte et faktisk skrullete kvinnfolk, det du beskriver her høres ut som en helt gjennomsnittlig jente med moderat oppmerksomhetsbehov.

Lenke til kommentar

hei buddy, bare la vær å svar på slike meldinger, ikke vis noen følelser, ikke spør henne om noe.... hun er desperat etter å se at du blir lei deg..... typisk for kvinner å freake helt ut hvis du kommer over dem raskt... fortsett som du gjør

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Det er fristende å si ja til en liten jobb, får jo betalt og litt erfaring. Men det spørs om hun ikke tror at det var en inngangsport der, slik at hun blir enda mer ivrig etter å snakke om hvordan hun føler det etter å ha slått opp med deg. For det er vel det hun gjør... hun vil drøfte med deg hvor vanskelig hun har det etter å ha slått opp.

Som de andre sier, blir du nødt til å skalke alle luker, og virkelig gjøre det. (Så sant hun ikke ber om å bli sammen igjen. Men det gjør hun vel ikke. )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...