Tvøga Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Heisann, Innstallerte en ny linje fra Telenor idag, men har et problem. Det som skjer er at når jeg skriver inn passordet på PCen, får jeg opp at det er feil passord. Jeg har ringt Telenor, og gjort det de sa jeg skulle gjøre - men det fungerer stadig ikke. Det går helt fint å logge på med mobil, og det er åpenbart at det ikke er passordet som er feil. Jeg har oppdatert PCen, startet den på nytt, deaktivert og aktivert igjen nettverkskortet - med andre ord alle tjuvtriksene jeg kan. Dette virker veldig rart da det går helt fint på mobil. Noen som har noen råd!? Dette gjelder kun for min Sony Vaio 2014 - og ikke for min mobil, som nevnt. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Sikker på Caps lock ikke er på? Og du ikke skiller mellom store\små bokstaver? Går vel ut i fra det er mobilt bredbånd de er snakk om. Lenke til kommentar
Tvøga Skrevet 21. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2016 Caps Lock er ikke på, har også prøvd å kopiere inn passordet. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 (endret) Jeg har hatt dette problemet selv. Løsningen var å bytte WiFi-adapter. Jeg hadde et Netgear USB-adapter, som ikke fungerte når jeg fikk ny router. Edit: Forsøk ny driver om du ikke har gjort det. Endret 22. januar 2016 av TheHaughom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå