Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i en jeg ikke har sjans på?


Anbefalte innlegg

Dette er noe jeg tenker på hver dag og som jeg ikke klarer å få ut av hodet, så jeg er rett og slett nødt til å finne på noe snart.

 

Det hele begynte da jeg skulle på russeball før jul, hvor vi blir plassert med en tilfeldig gutt som skal være date. Han jeg fikk har jeg hatt et crush på hele videregående, men det har jeg bare ignorert ettersom jeg aldri har trodd at jeg har noe særlig sjans på han. Men nå som vi skulle være dater sammen, så tenkte jeg at dette var en veldig god mulighet til å hvertfall bli kjent (ikke nødvendigvis noe mer enn det)! Jeg fant veldig raskt tonen med han og var sammen med han så å si hele ballet. Dette er noe jeg ser på som et tegn på at han faktisk syns det var gøy å være sammen med meg også. Veldig mange kom sammen med daten til ballet, men var ikke noe mer med daten på kvelden.

 

Etter ballet har jeg tenkt så utrolig mye på han, nå er han liksom ikke bare et tilfeldig crush (som ser dritbra ut!!!), men han er også en person som jeg syns er skikkelig grei, morsom og med en fantastisk personlighet. Jeg tror jeg er helt betatt av han haha ...

 

Problemet er: vi har ikke hatt noe særlig kontakt etter dette ballet, men jeg klarer ikke å slutte å tenke på han. Han er kanskje også litt "out of my league" – han er nok mer populær enn meg på skolen.

 

Likevel har dette gått greit frem til i dag, da det ble lagt ut et bilde på Instagram av han og en jente som kysset. Jeg VET at jeg ikke kan bry meg, eller har noen som helst rett til å bli lei meg for det. Men det føltes litt som et stikk i magen, men jeg klarer ikke helt å forklare hvorfor. Kanskje er det fordi jeg crusher sånn på han, at dersom han skulle finne seg en annen så mister jeg liksom også muligheten til å noen gang i fremtiden la han bli min?

 

Et annet problem: han har holdt på med bestevenninnen min et par måneder i fjor, uten at det ble noe ut av det. Hun vet godt at jeg crusher på han, men jeg tror ikke hun hadde trodd eller ville likt om jeg hadde tenkt det jeg beskrev ovenfor om han ...

 

Hva skal jeg gjøre? Skal jeg bare prøve å glemme alt, og heller håpe at jeg treffer noen andre når jeg begynner å studere til høsten? Er det noen som har vært i en lignende situasjon?

 

Anonymous poster hash: 4c0b1...a49

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

Gå for det. Joda, du kan tryne. Men da har du vist at du har baller og at du tør leve. Det erikke livet ditt det står om her, selv om det kanskje føles sånn.

Lenke til kommentar

Hmm ja sant det! Eneste er at jeg har ikke så mye kontakt med han, kun når vi er mange sammen. Og dersom vi for eksempel sitter i kantinen på skolen, er vel ikke dette det beste stedet for å begynne å gi hint haha ... Burde jeg vente til vi skal ut sammen en gang? Kanskje russetiden? Eller er det helt meningsløst? ...

 

Anonymous poster hash: 4c0b1...a49

Lenke til kommentar

Deeet hadde jeg dessverre aldri turt haha :-( Jeg er egentlig ganske sikker på at han ikke føler det samme som meg, så om jeg plutselig skulle spurt om kun meg og han skulle funnet på noe, så hadde han sikkert fått sjokk haha ...

 

Anonymous poster hash: 4c0b1...a49

Do or do not, there is no try. Alt du skriver her er bare unnskyldinger for deg selv! Ta deg selv i nakken og kjør på!

 

Edit, altså du skriver at du ikke tørr å spørre han om å finne på noe, hvordan skal du forvente at det skal skje noe videre da? Noen må ta det første steget, enten deg eller han.

Endret av Ownbeef
Lenke til kommentar

Nei, jeg tør ikke å spørre han om å finne på noe en dag, sånn helt ut av det blå. Jeg forventer egentlig heller ikke at det skal skje noe videre fordi én: han holdt på med bestevenninnen min før jul uten at det skjedde noe mer, og 2: jeg føler meg så teit i forhold til han haha. Vet at dette høres ut som unnskyldninger ... Men det er bare dette håpet om at kanskje en tilfeldig hendelse skulle gjort at jeg fikk mer kontakt med han og kanskje da kunne tørre å ta det neste skrittet. Men for øyeblikket har vi jo ca. ingen kontakt i utgangspunktet, så det blir liksom så random ... Jeg kunne jo kanskje lagt han til på snapchat? Og ta kontakt med han en dag begge skal ut eller noe? Da virker det liksom ikke så random lenger, skjønner dere hva jeg mener?



Anonymous poster hash: 4c0b1...a49
Lenke til kommentar

 

Nei, jeg tør ikke å spørre han om å finne på noe en dag, sånn helt ut av det blå. Jeg forventer egentlig heller ikke at det skal skje noe videre fordi én: han holdt på med bestevenninnen min før jul uten at det skjedde noe mer, og 2: jeg føler meg så teit i forhold til han haha. Vet at dette høres ut som unnskyldninger ... Men det er bare dette håpet om at kanskje en tilfeldig hendelse skulle gjort at jeg fikk mer kontakt med han og kanskje da kunne tørre å ta det neste skrittet. Men for øyeblikket har vi jo ca. ingen kontakt i utgangspunktet, så det blir liksom så random ... Jeg kunne jo kanskje lagt han til på snapchat? Og ta kontakt med han en dag begge skal ut eller noe? Da virker det liksom ikke så random lenger, skjønner dere hva jeg mener?

 

Anonymous poster hash: 4c0b1...a49

 

Snapchat er et sted å starte!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Helt riktig, du har null sjanse på denne fyren. ene og alene fordi du ikke gidder å la noe skje. Som f.eks. å sende men melding med ordene "Hei! finne på noe en dag?"

Lenke til kommentar

 

Hvis han har holdt på med bestevenninna di...Vil du virkelig ha restene da..?

Så du mener at alle skal bli sammen med jomfruer?

Og når man har hatt seg med noen så er det bare rester igjen at vedkommende? :hmm:

 

Ligger dårlig ann de fleste av oss da vil jeg tro ...

 

Det jeg mener er at hvis han har holdt på med bestevenninna mener jeg det ikke er innafor. Er bare det jeg siktet til, var kanskje uklart

Lenke til kommentar

Deeet hadde jeg dessverre aldri turt haha :-( Jeg er egentlig ganske sikker på at han ikke føler det samme som meg, så om jeg plutselig skulle spurt om kun meg og han skulle funnet på noe, så hadde han sikkert fått sjokk haha ...

 

Anonymous poster hash: 4c0b1...a49

Det er vanskelig det med kjærlighet. Jeg fikk høre det i dag at der har eksen gitt slipp på meg og da må jeg gi slipp tilbake. Men er det så lett å glemme en person man er forelsket i? Det er ikke lett. Men av og til må man. Forstår at dette ikke er lett for deg men forsøk å spør han og får du nei så har du forsøkt. Sånn tenker jeg i min situasjon: jeg forsøkte men tapte. Og må forsøke å ro meg videre i livet. Livet er ikke alltid så enkelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...