Patman b Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg har et Sapphire Radeon 9800 Pro 256 kort, jeg begynner å lure på om det er noe galt med det. Når jeg spiller cs ligger jeg på 100 fps som oftest i begynnelsen, men etter hvert går det ned i under 60. Noen ganger ligger det på rundt 30 fps nesten hele tiden. Det må jo være noe galt, men kan noen hjelpe meg med hva det er??? PS: Jeg har et overklokkingsprogram(REDLINE), der kjører jeg; core clock: 378MHz, memory clock:351 MHz og clock steps: 6,75 MHz. Lenke til kommentar
Kristian-- Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Sett tilbake på default! Gjorde det samme med mitt kort, og fikk samme problem. Sett default og SLETT programmet! Lenke til kommentar
@lf Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hvis du vil prøve et annet program for å overklokke skjermkortet vil jeg anbefale powerstrip. Har ikke hatt noen problemer med det.. Du kan laste det ned her.. Lenke til kommentar
oeb Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 RedLine er ett møkkaprogram som fucker opp ytelsen enkelte ganger, slett det. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Redline er ubrukelig! Powerstrip fungerer best synes nå jeg. Lenke til kommentar
Patman b Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Takker for tipset. Scorte 1000 flere frames i 3D Mark 03 bare på den 1. testen etter jeg byttet til Powerstrip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå