CRAZY Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 hovedlyset på venstre side foran har gått. Blir dette en 1 ener feil eller 2 er feil på eukontrollen? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Hva med å fikse det? 1 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Du kommer ikke gjennom uten lys nei. Regner med at alle som har klart å skaffe seg førerkort klarer å bytte ei pære / lykt dog. 1 Lenke til kommentar
CRAZY Skrevet 21. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2016 tenkte det og. men har ikke skrutrekker til å skru av dekslet med. og bilen skal snart inn på eukontroll Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Verkstedet kan skifte pæra for deg. De gir deg ikke "bestått" før det er i orden. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Å kjøre rundt med et lys ute fordi du ikke gidder er også 2000,- i bot. 1 Lenke til kommentar
CRAZY Skrevet 21. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2016 er det samma hvilken lys man kjøper jeg mener merke og bilmerke. får vel fikse det da. og hvordan i helv skal man bytte lys bak på bilen dekslet er jo umulig å åpne Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 http://www.biltema.no/no/Verktoy/Handverktoy/Skrutrekkere-og-Bits/Skrutrekker/Kryssportrekkere-krysspor-2000031370/http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilreservedeler/Belysning/Halogenparer/Halogenparer-2000016563/ Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 er det samma hvilken lys man kjøper jeg mener merke og bilmerke. får vel fikse det da. og hvordan i helv skal man bytte lys bak på bilen dekslet er jo umulig å åpne Vet ikke hvilken bil det er, men for de aller, aller fleste er dette nokså enkelt, man skal heller ikke trenge noe skrujern eller verktøy. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 (endret) Baklysa åpner man som regel fra innsiden. Ofte bak en luke. Edit: Noen biler er verre enn andre. For å bytte frontlyspære på bilen min trenger jeg jekk, hjulmuttertrekker, 8mm fastnøkkel og skrujern. Endret 21. januar 2016 av sedsberg Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 er det samma hvilken lys man kjøper jeg mener merke og bilmerke. får vel fikse det da. og hvordan i helv skal man bytte lys bak på bilen dekslet er jo umulig å åpne Det er et gjengangerproblem. Ekte menn legger seg helst i fosterstilling og griner enn å åpne en bruksanvisning. Lenke til kommentar
CRAZY Skrevet 21. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2016 + på bilen lyser den gule motorlampa Den har lyst i over 2 år nå. har tidligere vært på verksted og de slokka lampa. men den dukker opp igjen selv om det ikke feiler bilen noe. Blir dette noe som kan bli en 2er feil på eukontrollen? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Det er vel nye regler nå som sier at CEL-lampa ikke må lyse. Den lyser når det ligger lagrede feilkoder i ECU-en. Disse må lese ut, tolkes og så må problemet fikses. Hvis man bare nullstiller lampa kommer den ofte tilbake igjen. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 (endret) - Endret 21. januar 2016 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Høres egentlig ut som at du trenger en 350,- overfladisk sjekk uansett av den bilen der Lenke til kommentar
CRAZY Skrevet 21. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2016 hva med slitt bremsebelegg. står på displayet at den er slitt. Blir vel ikke en 2er feil dette? som sagt kjører en kort strekning til jobb ca 5 min hver dag. er ikke så gira å bruke peng på noe som ikke er et must for å bestå eukontroolen Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Lyspære og bremsebelegg er ting du fint kan fikse på veldig kort tid også da, du må nesten bare legge inn litt arbeid i å få den gjennom uten feil, eller kvitte deg med den. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 tenkte det og. men har ikke skrutrekker til å skru av dekslet med. og bilen skal snart inn på eukontroll Det er bare å la bilen stå til du har ordnet det. Å bevisst mangle lys og fortsatt bruke bilen burde blitt avstraffet med ubetinget fengsel. 1 Lenke til kommentar
Foslund Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Å bytte en lyspære er greit nok, bare å sende den inn på EU så fikser de det. Men å kjøre med slitte bremser fordi du "kun kjører 5min til jobb" hver dag. Uten bremser kan den 5minutters turen din ende riktig galt, så det burde fikses. bremser og lys er også en av de tingene man ikke burde spare penger på da Lenke til kommentar
Harley Davidson Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 hva med slitt bremsebelegg. står på displayet at den er slitt.Blir vel ikke en 2er feil dette?som sagt kjører en kort strekning til jobb ca 5 min hver dag.er ikke så gira å bruke peng på noe som ikke er et must for å bestå eukontroolen Skal du ha bil, kan du likeså godt gjøre dine plikter.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå