Gå til innhold

I vinduet....

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Pentaxen.

Et virkelig engasjerende bilde, der de tykke veggene og vinduet med gitter først og fremst gir assosiasjoner til det å være innesperret, men det kan jo like godt hende at bildet er tatt ved et av våre gamle festningsanlegg, - som Akershus Festning, for eksempel.

Silhuetten av et menneske som ser ut av et lyst vindu gir bildet en stemning som jeg vil kalle forventning, - personen på bildet venter på noe !

S/h er perfekt til et slikt bilde !

M v h

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Hei, Pentaxen.

Et virkelig engasjerende bilde, der de tykke veggene og vinduet med gitter først og fremst gir assosiasjoner til det å være innesperret, men det kan jo like godt hende at bildet er tatt ved et av våre gamle festningsanlegg, - som Akershus Festning, for eksempel.

Silhuetten av et menneske som ser ut av et lyst vindu gir bildet en stemning som jeg vil kalle forventning, - personen på bildet venter på noe !

S/h er perfekt til et slikt bilde !

M v h

Albert.

Long time, no see....

Takker for en veldig fin tilbakemelding Albert:-) Det er mitt yngste barnebarn på 4, som sto i fyret på Lista, og skuet utover det store havet. Skulle gitt mye for tankene hennes der og da.....

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Slike bilder vekker jo assosiasjoner. Kan jo minne om en fange på Alcatra fengsel ?

Kreativt foto, misunner deg denne evnen.

Mvh Ragnar

Takker for fin kommentar Ragnar:-) Hun er vel mest fanget av sine egne tanker og fantasier.....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Innesperret var det første jeg tenkte på før jeg leste

forklaringen .

Et bilde som er et must i s/hv .

Flott fanget .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...