johanf Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Noen som har tips til bra takeaway lunsj man kan enten stikke ut og hente, eller få levert til jobb? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Spørs vel hvor du bor i landet. Her jeg bor er eneste takeaway pizza eller kebab, ikke akkurat lunsjmat. Men kanskje sushi om de har det noen steder? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 21. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2016 What? Bor vi ikke alle sammen i Oslo? Sushi er langt ned på lista, men takk for forslaget. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 140 mil unna. Salat, burger? Kanskje kinesisk? Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Thaimat o.l. er godt Noe vårruller, en god suppe o.l. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Asiatisk slår jo somregel bra ann på damene, føler jeg. Sushi er vell alltid en slager, om du ikke liker rå fisk gå for mer friterte saker osv. En kan fint spise sushi uten å få i seg rå fisk, det har trossalt ingenting med navnet å gjøre Lenke til kommentar
johanf Skrevet 21. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2016 Ja, en god salat tror jeg kunne vært en vinner. Noen som vet om steder (i Oslo) hvor de lager himmelske friske salater for takeaway eller levering? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Skal du ha date på jobben din? Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Vis denne tråden til dama, så blir hun imponert over hvor mye flid og tanke du legger ned i lunsjen.... Lenke til kommentar
process Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 (endret) Mulig det overgår budsjett (grådig dyrt), men pascal leverer en piknik-kurv (https://pascal.no/Nettbutikk/Piknik/Piknik) som jeg har planer om å kjøpe en sommerdag og overraske madammen (husk vin). Endret 21. januar 2016 av process Lenke til kommentar
johanf Skrevet 21. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2016 (endret) Skal du ha date på jobben din? Man er gjerne på jobb midt på dagen. Vis denne tråden til dama, så blir hun imponert over hvor mye flid og tanke du legger ned i lunsjen.... Godt råd - det burde imponere henne veldig. Takk! Mulig det overgår budsjett (grådig dyrt), men pascal leverer en piknik-kurv (https://pascal.no/Nettbutikk/Piknik/Piknik) som jeg har planer om å kjøpe en sommerdag og overraske madammen (husk vin). Sikkert en storslager, men tenker man kan spare den til sommeren ja. En smule kaldt nå, er det ikke? Endret 21. januar 2016 av johanf Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Skal du ha date på jobben din? Man er gjerne på jobb midt på dagen. Det jeg forbinder med lunsjdate er at man "stikker ut til lunsj"... ikke at dama kommer på kontoret ditt og spiser der.... aldri hørt om... meeen kommer selvfølgelig an på jobb og slikt da.... tydeligvis... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå