AfterGlow Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Ny oppdatering skal gjøre at Chrome laster nettsider vesentlig kjappere enn før.Snart blir Googles nettleser mye raskere Lenke til kommentar
Populært innlegg Zaph_ Skrevet 21. januar 2016 Populært innlegg Del Skrevet 21. januar 2016 Og da skal den vel også ha ytterligere 25% av minnet mitt også? :^) 12 Lenke til kommentar
serpaul Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Er det bare hos meg, eller har Chrome blitt til dels mye tregere på Windows 10 i vinter? Lenke til kommentar
Zhylo Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Jeg har brukt Chrome i 5++ år uavbrutt og aldri lagt merke til at Chrome spiser ram som om det holder på å gå ut på dato, inntil for et par uker siden. Jobb-pc var plutselig på 90% forbruk av 8GB. Lukket Chrome, avsluttet prosess, og det hjalp ikke. Ser ut som memory leak på dette tidspunket, så jeg starter på nytt. PC kjører fint i mange timer uten Chrome, men bare 15 min med Chrome så er minnet gått fra 30% til 90 igjen. Heldigvis har jeg ikke problemet lengre, fikset ved update? /-Rant over- Lenke til kommentar
Schanzen Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 (endret) Dere bør prøve Cent Browser. Endret 22. januar 2016 av Occi Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Tenk litt over dette: Det hjelper ikke om Chrome støtter brotli hvis ingen andre gjør det. Det blir som å være den første i verden med en telefon - hvem skal man ringe til? Webserveren må også støtte komprimeringen. Chrome blir altså ikke automatisk raskere av å lanseres med brotli. 2 Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Er det bare hos meg, eller har Chrome blitt til dels mye tregere på Windows 10 i vinter? Det er nok kulda :-) Lenke til kommentar
Koven Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Nå hjelper det lite med Brotli-støtte i nettleseren dersom dette ikke også støttes av webserverne. Men jeg regner med at de kommer raskt etter! Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Og da skal den vel også ha ytterligere 25% av minnet mitt også? :^) Så lenge det ikke er snakk om memory leaks, så er det bare å ta så mye som mulig synes jeg. Cache all the things! Bare det ikke er vitale ting som tar opp alt minnet også da. Sitter ikke her med 32GB ram for at det ikke skal brukes 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Cache all the things! Nå skyldes ikke minneproblemet til Chrome at de cacher for mye, men at den rett og slett bruker alt for mye. Det gjør at det blir mindre til cache. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 ...Hvorfor har dere illustrasjonsbilde av firefox? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg