Flying Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Hei! Jeg ønsker meg et pulsbelte som kan gi målinger i sanntid til mobil (Android 5.0.1) Gjerne et som koster under 1000kr, kan brukes med forskjellige applikasjoner og trenger ikke å tåle svømming. Jeg har sett litt på Polar H7, den skal være veldig nøyaktig og har en grei pris, men jeg er helt uerfaren når det kommer til pulsbelte og treningsapplikasjoner. Er det noen som har gode eller dårlige erfaringer med belter som kan passe mine krav? Og hvilke treningsapplikasjoner er gode? Jeg har egentlig ikke bruk for å vite noe mer enn pulsen min, men det er selvfølgelig alltid morsomt dersom de har kcal forbruk, tid trent, statistikk ol. - så lenge det er noe nøyaktig. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Wahoo Tickr Run Jeg har 2 stk av denne og den fungerer ypperlig, aldri opplevd at de dropper ut eller noe annet rart. Hvor nøyaktig det er kan jeg ikke svare på, litt vanskelig uten en pålitelig referanse Testet det med Runtastic, Endomondo og Wahoo Fitness på Android, ikke noe problem med kompatibilitet på noen av disse, beltet bruker en standard som de fleste støtter. http://eu.wahoofitness.com/devices/wahoo-tickr-run-heart-rate-strap.html Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Har selv Polar H7 og veldig fornøyd med det. Kobler det til, og er tilkoblet helt til du tar det av deg. Vær OBS på mobilen din må støtte bluetooth smart, noe de fleste nye mobiler gjør. Polar sitt fungerer og til Polar sine egne produkter om du senere ønsker en treningsklokke o.l. Jeg bruker Endomondo som treningsapp. Der får jeg tilpasset treningsprogram, kan trene intervaller osv. 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 (endret) Eg har og Wahoo Tickr Run og er veldig fornøyd. Sitter godt, stabil overføring av måling og støtter BÅDE ANT+ og BT4 - noe som gjør at man kan bruke den mot stort sett det meste av nyere utstyr i dag Bruker den mot Endomondo og er fornøyd med kombinasjonen. Har også testet Wahoo Fitness og det fungerte det og, men nå har eg brukt Endomondo over såpass mange år at det er litt vanskelig å forlate historikken sånn helt uten videre. Det eneste eg savner i Endomondo som finnes i Wahoo Fitness er måling på Running Smoothness. Dette er en funksjon i Run-modellen(og X-modellen) som gir en analyse/måling av hvordan stegene dine treffer bakken og hvor mye det påvirker kroppen. Av og til tar eg meg en tur med Wahoo Fitness kun for å se målingen. Men ellers er eg veldig fornøyd med Endomondo og integrasjonen mellom de Hadde tidligere ett Polar blåtann belte(ikke H7). Der hadde eg til tider problemer med at pulsbeltet mistet kommunikasjonen med mobilen. Løste seg som regel selv men var allikevel noe eg oppdaget fra tid til annen. http://eu.wahoofitness.com/devices/hr.html Endret 21. januar 2016 av nomore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå