Danny Mehan Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Ser at Multicom har kjøpt inn et parti med Genexxa (Proson) høyttalere som de selger relativt billig.. Er det noe form for delefilter i det hele tatt på disse?? Tenker da på Genexxa gx 1000 en nyere versjon av denne. Lurer på om disse er noe å samle på sammenlignet med andre nyere Proson modeller... Problemet er at eg ønsker godt med bass, men allikevel billig... Då havner eg i Eltax og Proson klassen til 2000,- I 3000 kroners klassen er det svært få aktuelle med brukbart med bass.. Neste opp då blir Dali 5005 som koster 4000,- Lurer på om det er verdt å betale dobbel pris for Daliene som fysisk er mindre, kontra pappesken fra Sverige til to tusen.. Da ville bassbehovet bli forløpig slukket, men den musikalske diskant/mellomtonesiden mer diskutabel... Har vurdert Eltax Monitor pakken og, men har kommet til at det blir litt for lite bass for min smak.. Eg er ikkje veldig kresen.. Noen som har erfaring med nevnte Genexxa eller tilsvarende Proson Twin??? Noen andre forslag?? Takk. Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Sjekk www.fyndborsen.se , du finner nok bedre priser der på PROSON høyttalere enn noen norske steder. Har selv handla derifra. trekk fra svensk moms og legg til norsk + frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå